Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 400 D probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: EOS 400 D probleem

Hej,

ik ben de bewuste eigenaar van die canon 400D...
    Het probleem is intussen opgelost.

Nee, het was geen flitslaadtijd, niet onderbelicht, geen zelfonstpanner of dergelijke fratsen. Ik heb het toestel zo'n 9 maanden en die toestanden zijn al passé.

Het probleem lag 'm bij de CF-kaart. Ik had even een groter kaartje geleend van iemand en niet geformatteerd voor ik begon. Eens enkele fotos gemaakt was formatteren geen optie omdat ik dan m'n fotos kwijt was Ik beschikte niet over een computer om dat te controleren. Nu dus wel.

Wat de opmerking betreft "koop ik zeker niet"... Achja. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een geweldig toestel vind en zou het iedereen aanraden die over een beperkt budget beschikt!

Allesinds bedankt voor de mogelijke foutjes die jullie gaven.

vriendelijke groet
    Roel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
      Die camera koop ik allesinds niet .
      Ja Koen, wat nu dan hé, lag dus niet aan de camera.
      Ik heb sinds kort ook de 400D en ben er in elk geval tot nu toe dik tevreden mee.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
        Ja Koen, wat nu dan hé, lag dus niet aan de camera.
        Ik heb sinds kort ook de 400D en ben er in elk geval tot nu toe dik tevreden mee.
        Ja zal mijn mening moeten herzien , nee ik heb niets tegen canon, heb er zelf één analoge camera en als ik er één zou kunnen kopen voor een aantrekkelijke prijs zou ik dat ook doen , maar het is een nieuw model en het kon zijn dat er problemen mee waren, dat heb je bij alle merken ik ben meer een nikon gebruiker, maar dat wil niet zeggen dat ik geen canon kan aprecieren , gebruik nog een fujiS5600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dervy-D50 Bekijk bericht
          Hoi,

ne vriend van mij die maandag mee op vakantie vertrekt heeft een probleem met zn fototoestel. hij heeft een 400 D van canon en kan wel focussen maar moet soms 4 a 5 keer duwen voor hij effectief ne foto maakt.

Iemand een oplossing of oorzaak? (zelf denkt hij aan vocht...)

Groeten en bedankt!

Kristoff
          Hoi

Ik gebruik ook een Canon eos400D, dit kan weleens gebeuren kan zijn te dicht op voorwerp.
          De gebruikshandleiding van de 400D eens goed lezen helpt ook, als je een probleempje hebt, nog een goede handleiding is het boek van Christian Haasz
          Digitale Fotografie Canon eos 400D Prijs 39.95 € Standaard Boekhandel de pocket uitgave hiervan kost 14.95 € ook zeer praktisch
          Het is zeer zeker een top toestel

Comment

Erik, lees eens effe bericht #19.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Working...
            X