Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop digitale camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankoop digitale camera

Kan iemand mij raadgeven bij de aankoop van een nieuwe digitale camera. Ik twijfel tussen een canon powershot A70 of s45 of een fujifilm finepix S304. Welke is de beste ??? en geeft de s304 nog mooie en duidelijke foto's bij gebruik van de volledige 6 optische zoom ??? Heeft er iemand ervaring met aankoop van een camera bij Fotohuset in Maassluis, Nederland ( www.fotohuset.nl) Op mijn zoektocht via het net blijkt deze de goedkoopste te zijn en je kan er blijkbaar de camera in de winkel afhalen. Hartelijk dank voor jullie hulp en groetjes

Vicky
    Groetjes Vicky

Originally posted by vicky
    Kan iemand mij raadgeven bij de aankoop van een nieuwe digitale camera. Ik twijfel tussen een canon powershot A70 of s45 of een fujifilm finepix S304. Welke is de beste ??? en geeft de s304 nog mooie en duidelijke foto's bij gebruik van de volledige 6 optische zoom ??? Heeft er iemand ervaring met aankoop van een camera bij Fotohuset in Maassluis, Nederland ( www.fotohuset.nl) Op mijn zoektocht via het net blijkt deze de goedkoopste te zijn en je kan er blijkbaar de camera in de winkel afhalen. Hartelijk dank voor jullie hulp en groetjes

Vicky
    Vicky,
    Fuji S304 is alleen 100 iso, niet op 200/400 instelbaar, als je optische zoom wilt wacht dan op Olympus C-740, 10x optische zoom, 3 megapixel, prijs ca. 570 euro, komt half/eind april.

Comment

Vicky,

Ik heb zelf afgelopen vrijdag een S45 gekocht en opgehaald bij Fotohuset. Het is van buiten een doorsnee kleine fotowinkel in een winkelstraat in Maassluis, maar inderdaad kunnen ze met hun prijzen concurreren met de 'echte' webwinkels in Nederland. Ik ben er goed geholpen en kan je die zaak zeker aanraden. Ik zou wel even bellen voordat je er naar toe gaat want ik geloof dat hun voorraad nogal vluchtig is.

Frans

Comment

Hallo,
        De goedkoopste aanbiedingen vindt je in duitsland, nog goedkoper
        dan nederland. Als je een mail stuurt heb je zeer vlug antwoord
        (mag ook in het engels)op www2.guenstiger.de vindt je de nodige info.
        Groeten,
        Yrud

Comment

Ik heb zonet mijn Canon A70 ontvangen (nog niet getest, zelf nog niet gezien). Ik heb hem in Duitsland gekocht. Voor mijn relaas zie:
          http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=17102

Thijs

Comment

Working...
          X