Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax K10D en stof?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pentax K10D en stof?

@wim

Even O.T.

Hoe zit dat bij zo’n shops als TenKade met retours?
    Stel, een van je zooms is niet in orde!!
    Je moet die terugsturen en weer laten afkomen, wie draait op voor die 2 extra vervoerskosten en hoelang ga je zonder zitten ??

Dagzz

btw:
    Zou het geen goed idee zijn om een Pentax K10D Pit Stop topic te openen, waar de K10D'rs terecht kunnen met vragen en reacties?
    Zo ja, aan jou de eer Guru Wim
    I Love Leica

Comment

Re: Pentax K10D en stof?

Oorspronkelijk geplaatst door Dagzz Bekijk bericht
      @wim

Even O.T.

Hoe zit dat bij zo’n shops als TenKade met retours?
      Stel, een van je zooms is niet in orde!!
      Je moet die terugsturen en weer laten afkomen, wie draait op voor die 2 extra vervoerskosten en hoelang ga je zonder zitten ??
      Nog maar één keer voor gehad met m'n tweede AF540FGZ flitser. Die had het zoomkopprobleem, een gekend probleem waarbij de zoomkop tijdens het transport geblokkeerd geraakt is. Er was toen een tekort aan flashes, dus Tekade kon me geen vervanging geven binnen afzienbare tijd, maar ze stuurden me door naar Pentax Europe in Hamburg, die m'n flash prompt repareerden en binnen de 2 weken had ik 'm terug. Zelf verzendingkosten naar ginder betaald, dat wel... De zending terug naar mij was voor Pentax's rekening. Da's de kost die je erbij moet nemen veronderstel ik... Kwa service moet je m.i. bij Tekade geen klagen hebben. Reimund en Alfred staan altijd klaar om de koper persoonlijk te woord te staan. En zowel zij als Pentax Europe hebben oor naar gefundeerde urgentie.

Oorspronkelijk geplaatst door Dagzz Bekijk bericht
      btw:
      Zou het geen goed idee zijn om een Pentax K10D Pit Stop topic te openen, waar de K10D'rs terecht kunnen met vragen en reacties?
      Zo ja, aan jou de eer Guru Wim
      Guru is me teveel eer hoor... Maar ik zal het doen, goed idee!!

Wim
      Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Working...
      X