Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoopadvies nodig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: aankoopadvies nodig

Na zeker 20 keer gemaild te hebben komen ze eindelijk over de brug.Ik zou mijn geld dus terug krijgen.Eigenlijk ben ik niet zo zeer ontevreden want na veel zoekwerk denk ik eerder voor de panasonic FZ50 te gaan voor dat klein beetje extra.
    Panasonic FZ50

Comment

Kijk eens bij Digital Street.nl daar liggen de prijzen ook erg laag!
      Nikon D90 + AF-S DX 18-105 VR
      Webalbum

Comment

@3at Sorry dat ik niet direct op je vraag heb geantwoord ,door het overlijden van mijn meter heb ik een tijdje niet op dit forum gekeken .Ik had de onze bij Pixmania besteld vandaar dat ik dit kon melden .Ik hoop voor jou dat alles in orde komt ,groetjes G.

Comment

Ik ben al een paar keer op deze site komen piepen naar de foto's. Ik ben een absolute beginner. Momenteel heb ik een kleine digitale camera : Nikon coolpix 4200. Ik vind het lcd scherm nogal klein en merk ook dat het lang duurt voor ik de foto kan trekken. Waarschijnlijk zijn hier termen voor om dit te benoemen. Maar zoals gezegd....een beginner.... op alle gebied.
          Ik zou me graag een nieuw toestel aanschaffen. Wat belangrijk voor me is :redelijk kunnen inzoomen, rap trekken. Het is voornamelijk om mijn kids te fotograferen en die blijven niet stilzitten. Eens ik het toestel onder de knie heb wil ik me graag wagen aan de opdrachten die ik hier terug kan vinden.
          Welk toestel raden jullie me aan en waarom? Is het gebruik van een draaibaar lcd scherm een groot voordeel? Moet ik hier ook op letten bij mijn aankoop? Alvast bedankt voor jullie adviezen.

Comment

Welkom op het forum, Leergierige beginner. Let wel op met zo'n username, in principe kan je die niet meer veranderen , ook als je geen beginner meer bent. Ik vermoed, als je het snel en vriendelijk vraagt dat de administrator daar wat begrip voor kan opbrengen en een verandering zal toestaan...
            Maar je geeft in feite niet aan wat je zoekt: een betere compact, bridge, DSLR,... en het belangrijkste: het budget
            En bovenal, voor een MOD je daarop wijst: je mag iemand anders zijn topic niet kapen. Begin er zelf één

Comment

als je nog effe geduld hebt, de fz18 komt eraan, met iets meer groothoek...
              Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix Bekijk bericht
                Kijk eens bij Digital Street.nl daar liggen de prijzen ook erg laag!
                Bedankt voor dat advies, ik heb mijn FZ50 daar besteld en heb hem 3 dagen later toegestuurd gekregen zonder problemen.
                Toen ik een mailtje stuurde voor een aanpassing van mijn bestelling kreeg ik 10 minuten later antwoord.Bij pixmania kreeg je zelfs geen antwoord als je een mail stuurt.
                Ik raad digitalstreet zeker aan voor camera's aan te kopen, ze zijn wel ietsje duurder in onderdelen maar voor de rest .
                Panasonic FZ50

Comment

Working...
                X