Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw speelgoedje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw speelgoedje



    Ik had een tijdje geleden zoiets in een computer boekje gezien van scandisk. Nu had ik gisteren naar de winkel gemaild waar ik altijd ga en die zei dat er van Trust binnen kwamen.Ik weet niet als dit al eens gepasseerd is op het forum, maar ik vind het een handig ding. Je kan een diashow starten, foto's in het z/w zetten, foto's wissen.
    Heel gemakkelijk aan te sluiten, en heel handig, hoef je niet altijd te wachten totdat je je foto's eerst op de pc gezet hebt. Je kan ze dus direct bekijken op groot scherm.

    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

  • #2
    Quanta qosta?

    Comment


    • #3
      http://www.trust.com/home/default.htm?viewpage=products/productgrp.htm%3Fgrp%3DPHOTO%2DVIEWERS

      En hoe is de beeldkwaliteit, want Trust....tja...

      Dan vind ik een notebookpc toch gemakkelijker, daar plug je ook je kaartje zomaar in. ( Met een CF-PCMCIA adapter )

      Trouwens, meestal wis ik toch eerst enkele foto's en geef de meesten een lichte nabewerking.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Tot 4.3 megapixel vind ik wel een beperking aangezien er tegenwoordig al behoorlijk wat 5 megapixel camera's zijn.

        En wat is de snelheid, duurt het lang om foto's te laden?

        Ik zie mezelf er nog niet zo snel gebruik van maken, aangezien mijn camera, net als vele anderen gewoon een TV-out heeft.
        <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

        Comment


        • #5
          De prijs is 108€.
          Ikzelf heb geen notebook, dus vind ik het handiger om het via deze manier te doen. Ik heb een s30, en ik zie mij nog niet zo direct een nieuw toestel kopen. Qua laadtijd dan, bwa zo een 3 à 4 sec. Mijn toestel heeft ook een tv-out, maar dan moet ik telkens die kabel nemen, aansluiten, en dan moet je nog via de camera naar de volgende foto. Ik ben liever lui en bedien dat dan via de afstandsbediening. Beeld is zeer mooi vind ik, zal ook wel afhangen op welke tv je dit laat zien. Ik vind het zeer handig.
          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

          Comment


          • #6
            Originally posted by huibke
            De prijs is 108€.
            Ikzelf heb geen notebook, dus vind ik het handiger om het via deze manier te doen. Ik heb een s30, en ik zie mij nog niet zo direct een nieuw toestel kopen. Qua laadtijd dan, bwa zo een 3 à 4 sec. Mijn toestel heeft ook een tv-out, maar dan moet ik telkens die kabel nemen, aansluiten, en dan moet je nog via de camera naar de volgende foto. Ik ben liever lui en bedien dat dan via de afstandsbediening. Beeld is zeer mooi vind ik, zal ook wel afhangen op welke tv je dit laat zien. Ik vind het zeer handig.
            Ook gezien van Sandisk werkt ook heel goed, kost maar 89 euro.
            Gezien bij http://www.d95.nl in de winkel, nog niet op site.

            Comment


            • #7
              Ik vind het een beetje overbodig. Zoals gezegd kan je met de canon s serie ook gewoon foto's bekijken via je tv. Mini jack in de camera - 1 tulip voor video en 1 tulip voor audio in de tv en klaar is kees. Kan zelf gewoon slide show aanzetten. Vraag me af of de meeste camera's die hier gebruikt worden dat niet gewoon kunnen.....

              Comment


              • #8
                Niet vergeten dat er ook nog gewone modem-gebruikers zijn op dit forum hé
                Die foto is volgens mij op 1/3 van z'n originele grootte nog perfekt duidelijk

                Voor de rest blijf ik bij m'n moto... "never trust Trust"

                Comment


                • #9
                  de afstandsbediening is wel handig, maar zelfs de tv out functie van mijn camera gebruik ik al niet..
                  ToM.___ //Fuji s602.
                  www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                  It goes to 11 you know? 1 louder.

                  Comment


                  • #10
                    Is wel handig, maar kan hetzelfde perfect doen met canon G3
                    zelf..
                    Moest er ooit eens geld overzijn en nietmeer weten wat nog te kopen, is het misschien te overwegen, maar zijn nog genoeg speeltjes dat nog bij de Canon moeten komen

                    Toch succes met je aankoop
                    Mvg,

                    De Smet Lars
                    http://www.queertastic.be
                    Canon G3

                    Comment


                    • #11
                      Een tv heeft een resolutie van 768x576, daar valt dan nog een deel van weg omdat je met overscan zit, dat wil dus zeggen dat je bij benadering 0.4 megapixels hebt... WAUW

                      Comment

                      Working...
                      X