Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk merk

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welk merk

    ik ben op zoek naar een digitale camera tussen de500 a 600 euro.liefst enen die ik kan auto als manueel kan instellen.met een 4milj piksels.

  • #2
    Nico,

    zonder je al direct een richting uit te sturen, wil ik je nog wijzen op de 'extra' kosten zoals geheugenkaartjes, batterijen en batterijlader.
    Reken daarvoor toch minimum 150 euro. (setje GP-Powerbank-batterijen kost 20 euro, lader tss. 50-75euro, geheugenkaartjes afh. v/d grootte maar CF-128MB= +/-40euro).

    Is dit bedrag inbegrepen in je totaal budget, want dat scheelt natuurlijk wel.

    als ik jou was zou ik qua camera op zoek gaan naar ofwel een tweedehands Canon G2, die is volledig manueel instelbaar, heeft 4MP en is een schitterende camera, zowel van gebruik als van resultaten. Ik heb vorige week nog met iemand gesproken die me vertelde dat de scherpte van de foto's zelfs door de veel duurdere toestellen niet wordt geevenaard.
    ofwel een niewe G2 of opvolger G3, maar dan zul je het budget wat moeten verhogen.

    Canon heeft ook nog goedkopere modellen zoals de A40, S30 etc.. waarover hier ook zeer positieve geluiden te horen zijn, en schitterende foto's te bezichtigen.

    Nog een mogelijkheid, de fuji camera's die imho voor een lagere prijs vaak even goede kwaliteit opleveren. Meer waar voor je geld om het zo te zeggen.

    of kijk hier eens, in de koopjeshoek op deze site:
    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=16893
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      wel die prijs is enkel voor de camera,ik heb enkele modellen gezien waaronder de minolta dimage f100(maar de verkoper zegt dat dat geen doed merk is )eventueel een pentax 430rs...canon pouwershot s 45...of de kodak ls 443...maar die kun je dan niet manueel instellen.en bij fotohall duwen ze mij telkens in een duurdere prijsklasse

      Comment


      • #4
        kies dan maar voor die canon s45.. er zijn er een aantal op dit forum en die mannen maken daar schoon foto's mee !
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment


        • #5
          LIjkt me net een iets te krap budget voor wat je zoekt...zou dan een goede tweedehands proberen.
          Peter

          http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
          http://www.photoblog.be/peterwarson

          Comment


          • #6
            Die Pentax 430 schijnt ook niet zo goed te zijn. Een kennis van me heeft die gehad en vond de kleuren niet met de realiteit stroken.
            Moet het perse een 4MP zijn ?

            Comment


            • #7
              Misschien de Olumpus C4000 ? Prima toestel, zeer tevreden van, gekocht on-line in Düren - Duitsland voor 488 euro. is net over de grens.

              Comment


              • #8
                bedankt voor deze zeer nuttige info. maar heeft er iemand ervaringen met http://www.xoex.nl ?erg goedkoop als je het mij vraagt

                Comment


                • #9
                  Je camera in Duitsland kopen is vaak veel voordeliger. Enkele sites die prijzen vergelijken:


                  Nederlandse sites:

                  Comment


                  • #10
                    nee hoor het mag ook een 3 milj zijn.maar er zijn er die me echt afraden om een minolta f 100,200 te nemen geen gpede keuze zeggen ze .maar nu denk ik aan de canon s 45 of de fuji finepix s304 hopelijk is dit een betere keuze

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nico
                      ik ben op zoek naar een digitale camera tussen de500 a 600 euro.liefst enen die ik kan auto als manueel kan instellen.met een 4milj piksels.
                      Eigenlijk maar één die voldoet aan je eisen: Olympus C-4000, dat is zeker geen verkeerde keuze.

                      Comment

                      Working...
                      X