Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony Alpha

of je belt gewoon en laat het toestel opzij zetten en haal je het gewoon dezelfde dag nog op
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

Comment

Heb voor m'n opzetflits gewoon gekeken op de site of ze op stock was en dit was het geval, dan in de wagen gesprongen en ze bij Konijn gaan kopen. Geen gedoe met bellen enzo...
      Pentax K100D + kitlens /Tamron 28-200/Pentax SMC 50mm/Vivitar 135mm/Tokina 24mm/Pentax F 28-80/Sigma 28mm 1.8/Tamrac Velocity 8/Crumpler Pretty Boy 4000/Lowpro CompuDayPack

Comment

Ik heb op aanraden van een aantal mensen op BD ook de Alpha besteld.

Dit bij een lokale fotowinkel want de verschillen zijn inderdaad niet zo heel groot.
        De winkel waar ik nu heb besteld heeft wel zijn prijs verlaagd toen ik de prijs van Konijnenberg aanhaalde. Voor de lenzen is de prijs zelfs nagenoeg dezelfde.
        Wat me overhaald heeft: service na verkoop : onbeperkt ecd-reiniging nadien, gratis vervangtoestel indien het toestel terug binnen moet (en deze zaken op papier gezet) + de makkelijke bereikbaarheid nadien (hoef ik niet helemaal naar Turnhout te rijden)

Nadeel: twee weken geleden besteld, en hopelijk is alles binnen dit weekend.
        Dus je zal misschien iets langer moeten wachten...

Ter info: ik ben na lang vergelijken, lezen en luisteren gezwicht voor volgende objectieven: Tamron 17-50 f2,8 en Sigma 10-300 APO (special thanx 2 K-2 en alle andere die me hier uitgebreid over hebben geadviseerd ) en heb de kitlenzen laten links liggen.

Moest je toch voor de kitlenzen gaan: in Antwerpen stelde me een lokale winkel voor om tegen € 10 per lens 2 oude lenzen bij hen te kopen.
        Als je deze dan inlevert heb je recht op de cash-back en toe je nog €150 profijt. Een win-win voor jou & de handelaar. Misschien eens polsen op de plaats waar jij het wil gaan kopen?

Succes ermee
        Aster
        When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aster Bekijk bericht

Moest je toch voor de kitlenzen gaan: in Antwerpen stelde me een lokale winkel voor om tegen € 10 per lens 2 oude lenzen bij hen te kopen.
          Als je deze dan inlevert heb je recht op de cash-back en doe je nog €150 profijt.
          Aster
          Alvorens versleten te worden voor iemand die niet kan rekenen : het moest uiteraard €130 zijn hè

G's
          Aster

Comment

Ter info: ik ben na lang vergelijken, lezen en luisteren gezwicht voor volgende objectieven: Tamron 17-50 f2,8 en Sigma 10-300 APO (special thanx 2 K-2 en alle andere die me hier uitgebreid over hebben geadviseerd ) en heb de kitlenzen laten links liggen.
            Aster
            Voor die Sigma 10-300 APO zou ik ook wel zwichten . Dan kan bijna heel mijn lenzenverzameling naar de koopjeshoek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Voor die Sigma 10-300 APO zou ik ook wel zwichten . Dan kan bijna heel mijn lenzenverzameling naar de koopjeshoek.
              man, man, man... daar gaat mijn imago
              EN niet kunnen rekenen EN nu ook al niet meer kunnen schrijven

Comment

man, man, man... daar gaat mijn imago
                EN niet kunnen rekenen EN nu ook al niet meer kunnen schrijven
                Tijd voor vakantie ?
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Mijn Sony Alpha is besteld bij Fotokonijnenberg, enkel de body, zonder kitlenzen. Nu moet ik enkel nog wachten tot ze me laten weten wanneer hij binnen is!
                  fotofarah
                  Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

Comment

proficiat en welkom in de Alpha club. Je kan er donder op zeggen dat je wel kritiek zal krijgen en soms meewarrig zal bekeken worden door mensen met Canon en Nikon. Niks van aantrekken!!
                    Neem er de tijd voor om je toestel te leren kennen. Mijn toestel heb ik nu sinds november, en nog steeds leer ik bij, vooral dat je de witbalans op automatisch bij zon niet moet vertrouwen. Klik ze!!!!
                    Last edited by guido1956; 30 juni 2007, 09:29.
                    Sony RX10 Mark IV
                    nog een fijne dag verder!
                    Guido

Comment

Van mij ook een proficiat.

Tijd voor vakantie ?
                      Vakantie, en dan nog met een mooi toestel bij de hand. Dat kan niet meer stuk .

Comment

vakantie??? juist voorbij na 14 dagen Andorra. Maar 4GB aan foto's mee, iemand die een beetje werk wil??
                        Sony RX10 Mark IV
                        Guido

Comment

4gb..ben je de rest van je kaartjes kwijt ?
                          Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

nope, de rest staat nog op de sony cybershot, en onder en overbelichte zijn al weg
                            Sony RX10 Mark IV
                            Guido

Comment

Ik ben vandaag nog net iets voor sluitingstijd met m'n ouders naar Fotokonijnenberg gereden en ben dus sinds enkele uurtjes de trotse bezitster van een Sony Alpha.

Helaas ligt mijn lens nog in Gent en kan ik pas vanaf morgen foto's trekken.
                              fotofarah
                              Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

Comment

succes ermee

Comment

Working...
                                X