Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wil je van je oude lenzen af, ga naar Sony
Collapse
X
-
-
Re: Wil je van je oude lenzen af, ga naar Sony
Interessant.... maar waar kan je die alpha dan weer inleveren voor een volgende cash-back?Nikon D300
Tokina 11-16 f/2.8 ; Sigma 18-50 f/2.8 ; Nikkor 35 f/1.8 ; Nikkor 50 f/1.8 ; Sigma 70-200 f/2.8 ; Sigma TC2.0 ; Nikon SB600
-
150 euro is niet genoeg, mijn lenzen zijn heel wat meer waard.
Maar als iemand nu bijvoorbeeld ergens een goedkoop lensje kan vinden op een rommelmarkt, dan valt er wel wat winst te maken, op voorwaarde dat die persoon een Sony wil kopen natuurlijk.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
een oud kapot slr "objectief" slopen en er 2 "lenzen" uithalen
dan voldoe je aan wat ze daar vragen namelijk:
De actie is enkel geldig bij het terugsturen van reflexlenzen.
Greetz richD700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtZojuist gelezen op DPREVIEW tot 150 euro cash-back als je een Sony alpha koopt en oude lenzen binnen brengt.
hier is de link in belgie
wat me opvalt is dat ze van de aankoop van een Alpha spreken en niet meer van A-100.
zou er iets op til zijn ??Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ijsje Bekijk berichtwe spreken toch ook over het eos systeem, en niet over de 400D ?Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtZojuist gelezen op DPREVIEW tot 150 euro cash-back als je een Sony alpha koopt en oude lenzen binnen brengt.
hier is de link in belgie
wat me opvalt is dat ze van de aankoop van een Alpha spreken en niet meer van A-100.
zou er iets op til zijn ??
autofabrikanten deden dit, computerfabrikanten indertijd ook, nu wordt het tijd dat al die Minoltaspullen vernietigd worden
Comment
-
In elk geval interessant voor wie een nog een oude reflex met kitlenzen heeft.
Sony biedt als korting meer dan wat je bij verkoop van dat soort materiaal nog kan verwachten (als je er al iets voor krijgt).
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
Of je koopt ergens wat tweedehands bagger lensjes voor een snoepcent. Het verschil met de 150 EUR is dan gewoon je eigen verdiende korting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funem Bekijk berichtOf je koopt ergens wat tweedehands bagger lensjes voor een snoepcent. Het verschil met de 150 EUR is dan gewoon je eigen verdiende korting
En het mooie is dat je een van de beste zoniet het beste instapmodel kunt kopen "for no money"
Oorspronkelijk geplaatst door ijsje Bekijk berichtwe spreken toch ook over het eos systeem, en niet over de 400D ?
Deze aktie loopt alleen in belgie en lux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht150 euro is niet genoeg, mijn lenzen zijn heel wat meer waard.
Maar als iemand nu bijvoorbeeld ergens een goedkoop lensje kan vinden op een rommelmarkt, dan valt er wel wat winst te maken, op voorwaarde dat die persoon een Sony wil kopen natuurlijk.
Ik heb ook nog oude Canon FD lenzen liggen, in uitstekende staat, en ik geraak ze nog aan de straatstenen niet kwijt.
Filip
Comment
-
Comment