Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
sluitertijden d80
Collapse
X
-
-
-
Re: sluitertijden d80
Oorspronkelijk geplaatst door Dagzz Bekijk berichtTja, dat zou kunnen, ik heb toch (o.a.) 3 jaar: A. E. Adams Creative Photography (Uni > Arizona) en nog van dat lekkers achter de kiezen!
Bachelor of Arts & Zone Systems I-II, enz...
°°
het zijn niet de opleidingingen of boeken die je leest dat je een goede fotograaf maakt of niet
maar de persoon die met het toestel werkt levert de mooie foto's af
als ik zie welke knappe foto's Vicky oa maakt met een "compactje" daar kunnen er nog veel een lesje van leren vind ik zelf
zeker die alles beter weten ivm toestelen lensen enzo technich ok maar je ziet er nooit een foto van hun verschijnen op het forum hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtWat zit jij hier dan nog tijd te verliezen door deel te nemen aan discussies tussen de gemiddelde hobby amateurkes en fanboys
MVG,als ik hier zo eens rondkijk naar het arsenaal waar een groot aantal mensen mee werken, en ook naar de foto's die hier verschijnen dan is amateurkes het laatste woord waar ik aan denk.
PaulM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtAmateurkes amateurkesals ik hier zo eens rondkijk naar het arsenaal waar een groot aantal mensen mee werken, en ook naar de foto's die hier verschijnen dan is amateurkes het laatste woord waar ik aan denk.
PaulM
MVG,
Comment
Comment