Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van 350D naar 30D?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Van 350D naar 30D?

Even een reactie op de cashback discussie.
    Ik zuig het helaas niet uit mijn duim.
    Mijn goede vriend heeft nog niet zo lang geleden een 5d aangeschaft, en ik moet toch helaas mededelen, dat bij hem de cashback echt bestond uit de bonnen zoals ik heb beschreven.
    Ik kan het ook niet helpen. Het is hem daadwerkelijk zo over komen.
    Sterker nog, ik heb wat van die bonnen gekocht, en dus korting ontvangen.
    Het spijt me, het is misschien niet met elke cashback actie zo gesteld. Maar ik heb dus die ervaring wel.
    Dus heb ik mij wel degelijk goed geinformeert, zoals iemand betwijfeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Conspectus Bekijk bericht
      Een grote vraag is: "hoe is de viewfinder?". Als ik door mijn 350D kijk heb ik het gevoel dat ik door een klein gaatje moet turen. Als ik dan een oude camera zonder cropfactor of een duurder nikon model van een vriend (welk model weet ik niet) vastneem en door de viewfinder kijk heb ik het gevoel een zee van ruimte te zien.
      Ik vind de viewfinder iets beter dan tegenover een 350D, maar het verschil is maar miniem, maar ik stoor me niet zo aan die viewfinder eigenlijk. Voor echt goeie viewfinders moet je bij 1D(s) en 5D reeks zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anton sollie Bekijk bericht
        Even een reactie op de cashback discussie.
        Ik zuig het helaas niet uit mijn duim.
        Mijn goede vriend heeft nog niet zo lang geleden een 5d aangeschaft, en ik moet toch helaas mededelen, dat bij hem de cashback echt bestond uit de bonnen zoals ik heb beschreven.
        Ik kan het ook niet helpen. Het is hem daadwerkelijk zo over komen.
        Het spijt me, het is misschien niet met elke cashback actie zo gesteld. Maar ik heb dus die ervaring wel.
        Dus heb ik mij wel degelijk goed geinformeert, zoals iemand betwijfeld.
        Toch niet want had je simpelweg gelijk welk magazine of gelijk welke website van Canon of een fotowinkel bekeken dan was je correct op de hoogte geweest.
        Mag ik er trouwens op wijzen dat 'cashback' niets te maken heeft met aankoopbonnen, 'cashback' staat in het woordenboek.
        Last edited by Compumax; 29 juni 2007, 08:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Conspectus Bekijk bericht
          Een grote vraag is: "hoe is de viewfinder?". Als ik door mijn 350D kijk heb ik het gevoel dat ik door een klein gaatje moet turen. Als ik dan een oude camera zonder cropfactor of een duurder nikon model van een vriend (welk model weet ik niet) vastneem en door de viewfinder kijk heb ik het gevoel een zee van ruimte te zien.
          ik heb geen problemen met de viewfinder van de EOS 400D en veel mensen vinden die te klein...

misschien is dat omdat ik niet kan vergelijken met andere SLRs.
          Ik zit zeker nog niet aan het eind van de 400D dus voor mij worden het eerst betere lenzen. Ik heb nog geen moment gehad dat ik dacht van : "ow, jammer dat mijn 400D deze functie niet heeft".
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anton sollie Bekijk bericht
            dat snap ik nu helemaal niet... waarom zou je die bonnen kopen? die bonnen zelf heb je helemaal niet nodig maar dienen gewoon om informatie te verschaffen.

Op de Canon Cashback website staat uitgelegd hoe de cashback werkt.

Ik zie op meerdere websites als kapaza en ebay dat mensen die coupons verkopen terwijl dat helemaal geen nut heeft...

en nu back on-topic
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

Comment

Ik heb mijn cashback allang ontvangen op mijn rekening (geen kortingbonnen) dus Anton je hebt het verkeerd voor. En dit is trouwens serieus OFF TOPIC.
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

als dit de twijfels kan doorbreken: de 30D is ineens 150 euro in prijs gezakt na het aflopen van de cashback: nog nog maar 850 euro . Geen gedoe meer met barcodes en brieven posten, gewoon minder betalen nu

Comment

Working...
                X