Flink balen! Voor alles is een eerste keer, nooit eerder brokken gemaakt maar ... daarstraks is mijn twee weken oude Finepix S9600 uit mijn fotorugzak geflikkerd. Hij is daarbij op het LCD-scherm neergekomen, waardoor dit de geest heeft gegeven (duidelijk beschadigd = geen beeld meer, nu wit met een zwart vlek in de rechter onderhoek). Misschien nog een geluk bij een ongeluk dat de Finepix S9600 een scharnierend LCD-scherm heeft (daardoor misschien ook makkelijker te vervangen), verder blijkt alles normaal te functioneren.
Ondanks dat hij maar twee weken oud is, gaat het hier niet om een garantiegeval (je kan duidelijk zien waar hij gevallen is). Heeft iemand ervaring met de hersteldienst van Fujifilm (Belgische garantie)? Hoe verloopt dit en hoelang ben je je toestel kwijt? Wat zou zoiets kosten?
PS moet ik eventueel maatregelen treffen tegen lekkage van de LCD-kristallen?
Ondanks dat hij maar twee weken oud is, gaat het hier niet om een garantiegeval (je kan duidelijk zien waar hij gevallen is). Heeft iemand ervaring met de hersteldienst van Fujifilm (Belgische garantie)? Hoe verloopt dit en hoelang ben je je toestel kwijt? Wat zou zoiets kosten?
PS moet ik eventueel maatregelen treffen tegen lekkage van de LCD-kristallen?
Comment