Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus E-510

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Olympus E-510

Op Dpreview is net de review voor de E-510 gepost.
    Ziet er behoorlijk positief uit, hoewel de gekende nadelen (ruis) er nog niet volledig uit zijn...
    Groeten,

Polleke

Comment

Ook in de nieuwe uitgave van het tijdschrift 'Foto-Video' komt hij er zeer goed uit.

De zeer hoge punten zijn natuurlijk enkel weggelegd voor andere merken zoals Nikon en Canon... Waarom toch...?

R
      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Pas stond er in chip een test van zowel een E510 als van de D40
        Kwam bij de labotest uit dat de E510 beter cijfers had
        Toch qua beeld kwaliteit een lager score
        Is volgens mij gewoon vooroordeel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door superduc Bekijk bericht
          Pas stond er in chip een test van zowel een E510 als van de D40
          Kwam bij de labotest uit dat de E510 beter cijfers had
          Toch qua beeld kwaliteit een lager score
          Is volgens mij gewoon vooroordeel
          Beeldkwaliteit is op dpreview voor zowel E510, D40 als D40X net hetzelfde: 8.5/10

Comment

Weet je ik heb heel lang de bevestiging gezocht van andere voor de kwaliteit van Olympus camera's, soms bang dat ik geen goede koop had gedaan enz... Ik heb werkelijk veel verschillende camera's gehad, maar ben uiteindelijk toch weer bij Olly terug gekomen. Elke camera heeft zijn voor en nadelen maar ik werk gewoon het liefst met Olly. De resultaten zijn recht uit de camera gewoon goed. Het was geen kapitale uitgave om een 28-300 bereik te krijgen. De camera is vlot, life-view vind ik leuk meegenomen, net zoals het anti-stof gebeuren en de pixelmapping. Kijk elke camera heeft wat zo ook de Olly heeft zijn voors en tegens. Maar uiteindelijk ben ik toch nog steeds de beperkende factor en niet de camera.... Hoewel ik nu toch al een aantal jaren fotografeer.

Dus wat dpreview of tijdschrift of wie dan ook wat zegt. Voor mij is dit een goed stuk gereedschap. Ik hoop dat de E410 en de E510 dat ook zijn voor mensen die deze camera's aanschaffen.

Groetjes,
            Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartK Bekijk bericht
              Dus wat dpreview of tijdschrift of wie dan ook wat zegt. Voor mij is dit een goed stuk gereedschap. Ik hoop dat de E410 en de E510 dat ook zijn voor mensen die deze camera's aanschaffen.

Groetjes,
              Bart
              En dat is nu net wat telt
              Mvg Tim

Comment

Working...
              X