Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony dsc h7/h9/h5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sony dsc h7/h9/h5

Oorspronkelijk geplaatst door jld Bekijk bericht
    Goede keuze ! De 15x optische zoom van de nieuwe camera is haast niet meer bruikbaar zonder de Isowaarde omhoog te duwen - anders kan je het ding niet meer stil houden. En door die hoge Iso-waarde is er teveel 'ruis'.

Dus de h7... Deze werkt ook nog op de goedkope AA-batterijen ! Dat spaart veel geld uit op lange termijn.

Koop een goede intelligente batterijlader als je de Aldi-batterijen wilt gebruiken.
    euhm ik ken niet veel van fotografie maar ik kan met zekerheid zeggen dat deze camera niet op aa batterijen werkt maar met een lithium batterij.
    over die iso waarde enzo kan ik niet veel zeggen maar iemand die ik ken heeft een h5(12x zoom) met een tele-lens(x2) en die trekt zuivere foto's met gewoon de sportfunctie op.

ik heb deze camera nu toch gekocht(camerapakket+extra batterij+geheugenkaart 1gb+zak) voor niet al te veel geld via internet shop(pixmania).

greetz,
    dayo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jld Bekijk bericht
      Goede keuze ! De 15x optische zoom van de nieuwe camera is haast niet meer bruikbaar zonder de Isowaarde omhoog te duwen - anders kan je het ding niet meer stil houden. En door die hoge Iso-waarde is er teveel 'ruis'.

Dus de h7... Deze werkt ook nog op de goedkope AA-batterijen ! Dat spaart veel geld uit op lange termijn.

Koop een goede intelligente batterijlader als je de Aldi-batterijen wilt gebruiken.
      je zou denk ik beter eerste de camera specs een lezen alvorens potentieele gebruikers raad te verschaffen die nergens op slaat .. voor wat dient beeldstabilisatie denk je ? en de H7/9 werkt met Li-ion .. Lithium-Ion NP-BG1 rechargeable

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
        dit is idd verschieten zeg als je dit ziet.
        Ik moet eerlijk zeggen dat ik soortgelijke toestanden nog niet meegemaakt heb
        dit weekend was ik foto's aan het nemen van een snelheidswedstrijd voor moto's , en moet zeggen dat het % gelukte foto's betrekkelijk is
        ook macrofoto's trekt hij goed
        het is natuurlijk géén slr en dat vergeten sommige mensen

momenteel van mij alleen maar
        en moet het ooit anders worden zal ik het ook zeggen

Het is dus anders hé nu
        Mijn tevredenheid heeft niet zo heel lang geduurd
        Bij mooi weer buitenopnames doen = no problem (en dan nog)
        kom je boven de iso 200 en wil je tijdens slechte verlichting
        foto's nemen
        Ik sta er nog steeds van versteld hoe groot het verschil is met een dslr !
        (zéér groot dus)
        verry Happy owner of a nikon D40x

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dayo Bekijk bericht
          ik denk dan eerder naar de h7 of h5 te gaan. maar ik zou graag eens weten welke van die 2 nu beter is?

dank op voorhand,
          dayo
          H7 is dezelfde als de H9, maar de H9 heeft een beweegbaar scherm waardoor je kan fotograferen uit je heup of boven je hoofd. Dat is het enige verschil.

Maar nu komt de H50 waardoor Sony terug een zeer goed toestel in het gamma heeft om sport te fotograferen met een compactje. Gezien op de dealerdagen maar deze zou wel eens in mijn tas kunnen belanden, alleen is het nog even wachten tot hij geleverd wordt ..
          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Working...
          X