Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kocht reeds een objectief in Duitsland ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Om mijn steentje bij te dragen. Heb een 4-tal lenzen en een toestel gekocht bij NY-Camera. 2 maal iets teruggestuurd in garantie en zonder problemen geruild of gerapereerd. Nog niets stuk buiten garantie, maar ik kan mijn zaken (allemaal canon) ook naar België sturen, zelfs indien die nog onder garantie zou vallen.

    IVm de zogenaamde grijze lenzen is er reeds overal enorm veel gepalaverd. Zat veel op de EOS list en in de VS worden de 'grijze dingen' ook regelmatig verkocht. Men krijgt er wel degelijk garantie op maar in de VS bv. kreeg men alleen garantie in de VS zelf en niet in buitenland (Hadden een paar personen ervaring mee op de EOS list).Men is in Europa verplicht om garantie te geven (en binnenkort normaal overal 2 jaar) op zo'n toestellen en dan maakt het niet uit of het grijs wit of zwart is
    Groetjes,
    Arvid


    Reis- en fotowebsite

    Comment


    • #17
      Originally posted by TWIN
      Yoda, Frans en aws, wellicht een overbodige vraag: hoe zijn deze dingen ingepakt ? Mag men daar een beetje gerust in zijn, of zou je aanraden om zelf tot ginder te gaan ?
      Twin,
      de lens is wel degelijk degelijk ingepakt
      Yoda.
      "Away put your weapon, I mean you no harm"

      Comment


      • #18
        Wat betreft de 2 en 3 jaar garantie bij ac foto.
        Ik heb er ter plaatse ook al 2 canon lenzen gekocht met 2 jaar garantie.
        De doosjes waren dicht geplakt met een sticker van canon duitsland dus ik veronderstel dat dit geen grijze import is.
        Ze hebben niet de allerlaagste prijzen maar zitten toch tamelijk goed en hebben een enorm assortiment in stock.
        Een winkel in Belgie met deze prijzen of zelfs iets duurder zou heel welkom zijn
        Gert 5D mark III

        Comment

        Working...
        X