Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Defecte Canon 1D MkIII - terug naar Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Defecte Canon 1D MkIII - terug naar Canon

was de batterij half geladen (dus op het punt waar je er problemen mee had) toen je de camera naar canon stuurde?
    1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
    EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

Comment

De eerste keer dachten ze aan de lens, dus is die binnengegaan.
      De tweede keer de body, en toen hebben ze de batterij niet meegestuurd. Vond ik zelf heel spijtig. Ze hebben hem uitvoerig getest zeggen ze telkens, maar volgens mij met volle batterij. Want bij hun werkt het toestel steeds. Totdat ik hem in handen krijg met een half lege batterij en het begint opnieuw.
      Nu is alles mee naar Duitsland (de batterij is nog steeds half leeg) en nu hoop ik dat ze eindelijk het probleem kunnen oplossen.
      Canon Eos 400D 17-85mm

Comment

WAAAAAAAAAAA !!!!!!

tweede camera die terug moet...

WITH CANON YOU CAN...........................NOT!
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katriendesmet Bekijk bericht
          Met sporadisch zou ik kunnen leven. Maar zodra de batterij half leeg is blijft hij volledig hangen. Dan kan ik hooguit 3 foto's op een rij nemen en dan krijgt hij het terug. De laatste keren kon ik er zelfs geen enkele foto meer mee nemen. Het probleem werd erger en erger.
          Was het maar sporadisch, echt waar dan zou ik de moeite niet gedaan hebben om hem te laten omwisselen of repareren.
          het is dan ook maar sporadisch.. ik vind het zelfs niet de moeite om te laten opsturen (heb toch nieuw model op het oog)
          Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
            WAAAAAAAAAAA !!!!!!

tweede camera die terug moet...

WITH CANON YOU CAN...........................NOT!
            Bij XPosed ook ene. Dat maakt drie.

Comment

IK ga nog wat wachten met mijn bestelling. Het duurt toch enorm lang voor ze kunnen leveren en ik bestel ook niet graag iets in die prijsklasse zonder het eerst eens in mijn handen te hebben gehad.
              Hopelijk zijn tegen dan ook de kinderziektes verdwenen waar elke eerste nieuws reks toch min of meer gevoelig voor is.
              Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

De 'err99' is niet bepaald een kinderziekte van deze camera. Het komt voor op alle digitale modellen, van de compact tot de 1Ds.

erwin

Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                IK ga nog wat wachten met mijn bestelling. Het duurt toch enorm lang voor ze kunnen leveren en ik bestel ook niet graag iets in die prijsklasse zonder het eerst eens in mijn handen te hebben gehad.
                Hopelijk zijn tegen dan ook de kinderziektes verdwenen waar elke eerste nieuws reks toch min of meer gevoelig voor is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin bosman Bekijk bericht
                  De 'err99' is niet bepaald een kinderziekte van deze camera. Het komt voor op alle digitale modellen, van de compact tot de 1Ds.

erwin
                  Bwa... err99 is de foutmelding die aangeeft dat het een error is waarvoor ze geen specifieke oorzaak mee kunnen geven... Dit kan dus vanalles zijn en in dit geval kan het dus wel een kinderziekte zijn van de cam...
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Hoi Iedereen
                    gisteren kocht ik mij een gloednieuwe canon 400D met alles erop en eraan maar na telkens 2 foto's te hebben genomen kreeg ik de melding errorcode 99 !!
                    Er werd me gevraagd de baterij er in en uit te doen alsook het toestel aan en uit te leggen.
                    Maar dit hielp niet telkens kwam die vervelende error erop en kon ik dus geen foto's nemen.
                    Heel erg teleurgesteld stond ik deze morgen bij opening van de winkel reeds voor de deur en de verkoper heeft me direct een nieuw toestel gegeven.
                    Hij zegt dat dit zelden gebeurd maar dat het een software fout is.
                    Nu doet de camera het wel en hopelijk kan ik jullie nog mooie foto's in de toekomst laten zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goldy_be Bekijk bericht
                      Hij zegt dat dit zelden gebeurd maar dat het een software fout is.
                      Nu doet de camera het wel en hopelijk kan ik jullie nog mooie foto's in de toekomst laten zien.
                      Een softwarefout zal het in elk geval niet zijn, want dan zouden alle camera's er last van hebben en zou het op te lossen zijn met een firmware update... Maar je moet iets zeggen hé
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Working...
                      X