Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongelooflijk !!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ongelooflijk !!!!

    Van harte Bouk Het zij je gegund.

    Heb zelf ook even zitten twijfelen. Het is een geweldige aanbieding, maar m'n oude 10D wil er maar niet mee uitscheiden
    Groeten,

    Albert Jan

    Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

    Comment


    • #17
      Re: Ongelooflijk !!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Ongelooflijk!!!!!!!
      dat mag je wel zeggen hoor.
      gisteren na vijven besteld en wat denk je........de post komt hem net brengen.
      nog nooit mee gemaakt zoiets, over snel gesproken.
      straks snel even mijn handtekening aanpassen.
      grt,bouk.
      Das dus kamera-express, naar mijn mening beste fotozaak waar ik al geweest ben.
      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

      Comment


      • #18
        Re: Ongelooflijk !!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
        Das dus kamera-express, naar mijn mening beste fotozaak waar ik al geweest ben.
        de beste weet ik niet, maar wel de snelste tot nu toe, binnen 18 uur de bestelling in huis is toch wel snel te noemen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Ongelooflijk !!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          de beste weet ik niet, maar wel de snelste tot nu toe, binnen 18 uur de bestelling in huis is toch wel snel te noemen.
          grt,bouk.
          De naam zegt het al.

          Comment


          • #20
            Re: Ongelooflijk !!!!

            Ik heb destijds mijn powershot pro1 gekocht bij kamera-express.nl. Snelle service dat wel. Maar vanwege de uiterst scherpe prijs had ik gevraagd of alles toch origineel geleverd werd, ik bedoelde dus, met alle originele toebehoren van canon. Dit hebben ze me tot tweemaal toe bevestigd via telefoon. Toen ik het pakketje aankreeg, was de lader vervangen door eentje van een onbekend merk en de BP511A batterijversie door een gewone BP511. OK, geen ramp, want bij de lader zat ook een autolaadkabel bij, maar toch....

            De winkel is wel ok, maar let dus wel op met die ultra-scherpe prijzen. Verder bleek na een jaar ook het autofocusmechanisme van mijn camera kapot te zijn. Enkel garantie in Nederland, want je lokale fotoboer vraagt je om het toestel terug te brengen naar de winkel van aankoop.... Ofwel betaal je dus dure verzendingskosten heen en terug, ofwel, als je geluk hebt (zoals ik) vind je een fotoboer die je toestel wel wil opsturen bij voorleggen van je factuur mits een kleine vergoeding (administratie en onkosten ed) zodat je toch via een plaatselijke winkel alles kan laten regelen.

            Ik heb nu al mijn nieuw materiaal bij konijnenberg gekocht. Ik ben van deze winkel tot hiertoe UITERST tevreden. Service, vriendelijk, bekwaam, noem maar op. EN meestal ook goedkoop ivm de lokal fotoboer.
            Mvg, Fre

            Comment

            Working...
            X