Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie van de drie ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie van de drie ?

Sorry, je gaat me niet horen vertellen dat een A100 een slecht toestel is integendeel maar gaan beweren dat je die moet vergelijken met een D200 of 30D is in mijn ogen de grootste luklkoek die er is
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
      Sorry, je gaat me niet horen vertellen dat een A100 een slecht toestel is integendeel maar gaan beweren dat je die moet vergelijken met een D200 of 30D is in mijn ogen de grootste luklkoek die er is
      Blijkbaar denkt men er bij dpreview anders over...
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Blijkbaar denkt men er bij dpreview anders over...
        Dat zegt dan heel veel over Dpreview
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Dat zegt dan heel veel over Dpreview
          Vind ik ook
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Hallo allemaal,

Dank voor de vele reacties.
            Heb enkele winkels afgelopen en mijn def. keuze is gevallen op de A100. Ligt goed in de hand en de menu zitten goed in elkaar (dat vind ik toch ).
            De body van de canon vind ik wat te klein en bij de pentax (lang getwijfeld) heb ik o.a. bedenkingen omtrent het gebruik van "gewone " AA-batterijen.
            Nu nog veel lezen (handleiding ) en experimenteren. Laat nog wel iets weten ivm de vorderingen.

P.B.

Comment

Daarom zeg ik ook dat een betere optie is misschien een tweedehands 20D te zoeken, deze moet je vinden voor om en bij de 600 a 650, veel verschil met een 30D is er niet hoor ( heb beiden gehad ) maar een 20D is toch nog steeds iets anders dan de toestellen die hier vernoemd worden.
              Maar als je zoiezo beeldstabilisatie in de body wilt dan is het over met Canon natuurlijk
              Ik ben zelf een enthousiaste Minolta-fan geweest voor vele jaren en sinds kort overgestapt op Pentax tot mijn volle tevredenheid, maar hier moet ik RDB toch gelijk geven: als je op hoge iso's wil fotograferen is Canon denk ik de betere keuze en een 30D nieuw hoeft tegenwoordig geen al te groot (financieel) probleem meer te zijn gezien de cash back acties die nu lopen.
              Stabilisatie kan je ook via lenzen hebben, dus ook dat hoeft geen bezwaar te zijn.
              Succes met je keuze!
              Die is er nu mogelijk weer wat moeilijker op geworden.
              Henri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pb9920 Bekijk bericht
                Hallo allemaal,

Dank voor de vele reacties.
                Heb enkele winkels afgelopen en mijn def. keuze is gevallen op de A100. Ligt goed in de hand en de menu zitten goed in elkaar (dat vind ik toch ).
                De body van de canon vind ik wat te klein en bij de pentax (lang getwijfeld) heb ik o.a. bedenkingen omtrent het gebruik van "gewone " AA-batterijen.
                Nu nog veel lezen (handleiding ) en experimenteren. Laat nog wel iets weten ivm de vorderingen.

P.B.
                Veel succes ermee!

Wim
                Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Working...
                X