Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon promotie bij media markt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon promotie bij media markt

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Als je het ergens anders (geen internetwinkel) goedkoper vindt, dan krijg je het verschil terugbetaald.
    En ze rekenen er natuurlijk op dat 99 % toch niet gaat vergelijken.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

foute boel in de online folder van Mediamarkt.be

ik ging uit nieuwsgierigheid eens kijken in de folder op mediamarkt.be en dit vind ik nog eens een frappant voorbeeld waarom je beter bij de vakhandel je apparatuur gaat halen :

EOS 400D met SD-kaarten? sjonge sjonge!
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Ik ben verpletterd door de GIGAnTISCHE aanbieding van de MediaMarkt Nederland: een 1Dmklll van €6799 voor SLECHTS €6777. Met deze korting kan het niet anders zijn dat ik van merk ga veranderen tegen zo'n korting kan Nikon natuurlijk nooit op....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

niets meer vernomen van MM, nu besteld bij Kamera Expres.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
            foute boel in de online folder van Mediamarkt.be

ik ging uit nieuwsgierigheid eens kijken in de folder op mediamarkt.be en dit vind ik nog eens een frappant voorbeeld waarom je beter bij de vakhandel je apparatuur gaat halen :

EOS 400D met SD-kaarten? sjonge sjonge!
            Ik ken de 400D niet, maar ik weet wel dat je in een 1DMARKII wel SD kaarten kan stoppen.
            Last edited by Franciskine; 27 mei 2007, 23:24.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

Comment

Een vraagje in de rand van dit topic...Indien ik een 30 d zou kopen , wat ik eigenlijk wel van plan ben , kan ik dan mijn bigma nog gebruiken?
              Alvast bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door urvanis Bekijk bericht
                Een vraagje in de rand van dit topic...Indien ik een 30 d zou kopen , wat ik eigenlijk wel van plan ben , kan ik dan mijn bigma nog gebruiken?
                Alvast bedankt!
                Als die gemaakt is met een Canon-mount, dan zal die zonder problemen werken op een 30D.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Als die gemaakt is met een Canon-mount, dan zal die zonder problemen werken op een 30D.
                  Is inderdaad voor Canon , heb momenteel een 300 d.
                  Thx.

Comment

Ik zag ook de actie van de mediamark en de bijhorende gratis SD-kaart. De 400D werkt dus met CF. Alleen al om die reden twijfel ik om de camera daar te kopen. Met een SD-kaart erbij ben ik niet bepaald iets.

In de Carrefour is er ook een reclame op de 400d.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evcoyote Bekijk bericht
                      Gisteren in de MM bij Basilix (shoppingcenter / Groot-Bijgaarden) 666 euro betaald voor een Canon 400D met kitlens. De Cashback korting zat daar al wel in, aan de kassa van de info-balie werd de EAN code netjes uit de doos gesneden en werd mijn naam en adres direkt op een cashback formulier genoteerd, maar met hun rekeningnummer erop. Handig voor mij, korting direkt verrekend en alle administratie voor hun...

groeten,
                      Eric
                      In de folder staat hij duurder? Kreeg je er zo'n SD-kaart bij?

Ik twijfel. Eigenlijk wou ik de 400d pas binnen enkele maanden kopen. Maar met die cashback nu... Zouden er nog zo'n promoties komen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ~Tine~ Bekijk bericht
                        ... Zouden er nog zo'n promoties komen?
                        Hm, even in mijn glazen bol kijken hoor.

...
                        Please don't tell me that's you in your avatar!

Comment

Ik twijfel. Eigenlijk wou ik de 400d pas binnen enkele maanden kopen. Maar met die cashback nu... Zouden er nog zo'n promoties komen?

De 666€ was enkel voor de body met kitlens, vond ik een mooie prijs en zelf ben ik ondertussen dik tevreden over de 400D.

Eric

Comment

Promoties komen van de handelaren uit .Cashback's zijn van Canon zelf en die lopen wel nog een tijdje.
                            Nu je kan altijd blijven wachten ...Ergens na het grote verlof zullen ze weer met een vervanger komen ,denk niet direkt voor de 400d.

Nu of Carrefour goede prijzen heeft weet ik niet ..ik ga daar enkel mijn gewone boodschappen doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                              Nu of Carrefour goede prijzen heeft weet ik niet ..ik ga daar enkel mijn gewone boodschappen doen.
                              De aanbieding van de 400D (wel afgelopen ondertussen) was 10 euro goedkoper dan MM, wel zonder SD-kaart van 2GB
                              Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                              http://www.orlik.be

Comment

Lijkt mij toch een goeie prijs te zijn hoor. Ik heb gisteren de Canon 400D gekocht met kitlens aan 689€, maar dan zonder geheugenkaartje bij. De cashback van 80€ reeds inbegrepen.

Ik denk dat je soms gewoon geluk moet hebben. Heb de mijne gisteren dan maar gekocht, de aanbieding was maar geldig tot gisteren en niet meer in andere winkels gekeken. Maar toch nog blij met mijn aankoop

Ben nog een absolute leek in het fotograferen. Wel al veel gelezen maar ik hoop binnenkort hier wat foto's te kunnen posten...;-)

Groeten

Fred

Comment

Working...
                                X