Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon promotie bij media markt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon promotie bij media markt

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    krijg net het MM krantje, daar staat de 30D in voor 877(body) das toch niet gek hoor.
    stel dat daar de cash-back(100 Euro) nog af gaat zeg.
    grt,bouk.
    Een scherpe prijs Bouk, goedkoopste die ik kon vinden was 946, maar voor ons Belgen ist weer een andere zaak qua garantie hé, 12 mnd ipv 24 en stel dat er dan iets mis gaat....je begrijpt het wel hé

mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

die 100 euro is er al af, op de prijskaartjes staat Inclusief cashback
      Canon 400 D + grip + Speedlight 580EX II + omni bouncer + Canon 18 -55 + Tamron 18 -250 + Lowpro Compu trekker plus AW +2 x 8GB Ultra III Scandisk + Canon ixusII+ Statief

Comment

Toch niet duur 877 voor een canon d30.

Je hebt fotozaken waar je daar nog geen 400d voor kan kopen.

Is het incl of excl wat betekend dat, dat je het wel krijgt of niet.
        Het lijkt mij als je inclusief zegt dat je het wel krijgt.
        Of wil dat zeggen dat het er af is.
        Dat kan toch alleeen de koper aanvragen via een aangifte van een koop.
        Of zit ik helemaal fout.
        Last edited by Forestwalker; 21 mei 2007, 00:02.

Comment

ga vandaag even kijken bij MM, als de cash-back er nog niet af is, zou het toestel op 777 Euro komen en das wel erg goedkoop.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ga vandaag even kijken bij MM, als de cash-back er nog niet af is, zou het toestel op 777 Euro komen en das wel erg goedkoop.
            grt,bouk.
            Voor zo'n lage prijs kan je die moeilijk in de winkel laten liggen .

Een tweedehands 20D kost al bijna even veel.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

grt,bouk.
              Heb zaterdag ook even in de MM rondgelopen en de prijs van de 400D was de prijs met de cashback al afgetrokken! Dus je betaalt méér dan er op het prijskaartje staat en moet dan zelf nog de korting van canon terugclaimen.
              Ik vermoed dat het bij de 30D hetzelfde zal zijn.
              Is inderdaad wel nog een héél goede prijs, vind het zelf een beetje verdacht goedkoop, gaat het niet over refurbished toestellen?
              Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

Comment

hm nog eens kijken maar kan zijn dat ik mij zo'n camera zal aanschaffen.
                Maar dan wel bij konijnenberg, je krijgt daar nog een tas bij
                nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Bouk is blijkbaar nog niet terug van MM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
                    hm nog eens kijken maar kan zijn dat ik mij zo'n camera zal aanschaffen.
                    Maar dan wel bij konijnenberg, je krijgt daar nog een tas bij
                    Voor de tas moet je het niet doen, toch niet in kit met een BG-E3, want dan kan hij er al niet meer in.
                    Maar eerlijk is eerlijk, dat is ook het enige minpunt aan Konijn; de rest was OK, opvang, uitleg, jammer dat ze niet wilden zwichten om de tas te laten vallen voor een CF of zonnekap (met opleg waarom niet, iedereen wil beleg op de boterham nietwaar).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                      Bouk is blijkbaar nog niet terug van MM
                      Die is zijn nieuwe camera aan het testen .
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

grt,bouk.
                        nou ik ben terug hoor:
                        prijs klopte, actie was Zaterdag begonnen en vandaag was er geen enkele body(30D) meer te koop.
                        ik naar de chef van het filiaal natuurlijk om uitleg te vragen.
                        men probeerde mij nog wel een 30D met een kitlens aan te smeren(raar die waren er nl nog wel), maar ik zij dat ik daar niet voor kwam, kwam alleen voor een body.
                        mijn naam en telefoonnummer staat nu genoteert, als de nieuwe zending aankomt, wordt ik gebeld.
                        de cash-back zelf nog met Ierland regelen.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

wat betaal je nu en wat krijg je terug.??

Comment

Ikzelf heb niet zo'n goed gevoel bij de mediamarkt zeker kwa service niet , ik heb zelf een 5D aangeschaft en heb dat bij fotokonijnenberg gedaan in den ham, gewoon vanwege service en vakmanschap wat bij de MM niet aanwezig is (voor advies enzo)
                            maar ik was wel benieuwd wat de 5D bij de MM zou kosten maar dat was een kleine 450 Euro hoger als bij konijn.
                            Canon EOS 5D / 24-105mm L IS USM / 100-400mm L IS USM / 70-200mm f2.8 L IS USM / speedlight 580ex

Comment

Gisteren in de MM bij Basilix (shoppingcenter / Groot-Bijgaarden) 666 euro betaald voor een Canon 400D met kitlens. De Cashback korting zat daar al wel in, aan de kassa van de info-balie werd de EAN code netjes uit de doos gesneden en werd mijn naam en adres direkt op een cashback formulier genoteerd, maar met hun rekeningnummer erop. Handig voor mij, korting direkt verrekend en alle administratie voor hun...

groeten,
                              Eric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evcoyote Bekijk bericht
                                Gisteren in de MM bij Basilix (shoppingcenter / Groot-Bijgaarden) 666 euro betaald voor een Canon 400D met kitlens. De Cashback korting zat daar al wel in, aan de kassa van de info-balie werd de EAN code netjes uit de doos gesneden en werd mijn naam en adres direkt op een cashback formulier genoteerd, maar met hun rekeningnummer erop. Handig voor mij, korting direkt verrekend en alle administratie voor hun...

groeten,
                                Eric
                                Da's een mooie manier van werken, de winst voor jou, de afhandeling voor hun, toch ook eens langsgaan voor de 30D misschien ...

Mark
                                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
                                X