Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Er is altijd wel een winkel waar het goedkoper is te krijgen. Maar deze prijs is niet verkeerd.
Zelf heb ik 699 zonder geheugen betaald bij de MM. (maar incl tamron 55-200 was het 799)
Denk er ook altijd aan dat een kleinere speciaalzaak vaak garantie geeft in de vorm van bijv. stof verwijderen van je lens e.d. wat je bij MM niet krijgt naar mijn weten.
Ik heb ook getwijfeld om het zo goedkoop mogelijk te kopen, maar uiteindelijk heb ik het bij een speciaalzaak gehaald waar ze de eerste 2 jaar gratis stof verwijderen...
Gisteren ook eens in MM binnengeweest .(UUSTAKKER ) ...wat een winkel ...en ja op verschillende mediaprodukten zeer goede prijzen ,andere dan weer duurder !Maar op zaterdag niet te doen !
Gisteren ook eens in MM binnengeweest .(UUSTAKKER ) ...wat een winkel ...en ja op verschillende mediaprodukten zeer goede prijzen ,andere dan weer duurder !Maar op zaterdag niet te doen !
de 400d stond er inderdaad in promo.
Bij MM moet je alleen de aanbiedingen bekijken. De rest is over het algemeen normaal of duurder. Daarnaast hebben de verschillende MM's verschillende aanbiedingen. Wat de ene MM heeft is nog niet bij de ander.
Bij MM moet je alleen de aanbiedingen bekijken. De rest is over het algemeen normaal of duurder. Daarnaast hebben de verschillende MM's verschillende aanbiedingen. Wat de ene MM heeft is nog niet bij de ander.
En als je geluk hebt zit er ook nog een nieuw apparaat in de doos.
de 400d stond er inderdaad in promo.
Er was zelfs een promoman van Canon zelf aanwezig in de winkel, die een 400D meehad, waar je zelf eens mee kon proberen plaatjes schieten... Al was het natuurlijk weer een leek op dit gebied, want toen ik vroeg (kwestie van me heel dom voor te doen), hoe het verschil is tegenover een A100, viel hij compleet uit de lucht dat Sony ook een dSLR had!! Dus ik heb eens netjes het toestel bekenen & vastgehouden & met mijn grote handen ligt de A100 toch ook wat beter in mijn handen (maar ik wacht nog steeds op de opvolger door Sony van de D7). MediaMarkt zelf vind ik trouwens enkel goed voor een elektrische tandenborstel ofzo(was ook de reden waarom ik er was).
Een Tv, DVDspeler, HiFiset, ... vind je meestel goedkoper in andere winkels (Fnac bv. voor Cd's, DVD's, Tv's...) & met meer dienst na verkoop...
Maar goed, daar gaat het hier niet om
Als je het ergens anders (geen internetwinkel) goedkoper vindt, dan krijg je het verschil terugbetaald.
Opletten met die 'verschil terug betalingen' politiek van MM, ik ken iemand die ook zogezegd het verschil terug kreeg.... in de vorm van een kortingsbon bij MM...die 14 dagen geldig was.
mvg,
2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP
Comment