Ik tracht een goede flits te vinden, liefst wireless, die op de DSLR-A100 kan werken. Spijtig genoeg heb ik reeds enkele slechte ervaringen (eBay flitsschoen speciaal voor A100 die niet werkt, Minoltaflits ook goed voor A100 maar deed het ook niet enz.) en 499€ voor de 'echte' is nu net veel te veel. Ik probeerde bij Phoenix de D92-BZS maar ook zij (antwoord op hun site) blijken terughoudend als je 100% werk-garantie vraagt. Als ik in studio werk met de wireless-flitsen die al de Nikon collega's gebruiken via een WL-adapter op de camera dan hkan ik (a) de adapter niet doen werken en (b) als ik de Sony of Wireless zet dan gaan al de lichtjes aan, zeer keurign, maar wel te vroeg ttz. bij de pre-flash !
Heeft iemand reeds ervaringen met 'werkende' en liefts betaalbare flitsen op de DSL-A100 ? Enige studio ervaring met lichtbakken die in sync gaan met de Sony ? Hoop doet leven als denk ik soms dat ik beter een Nikon had gekocht niet voor de kwaliteit (deze is uitstekend zelf bij vergrotingen tot 1 meter) maar op gebeied van toebehoren.
Looking for your answers ...
Heeft iemand reeds ervaringen met 'werkende' en liefts betaalbare flitsen op de DSL-A100 ? Enige studio ervaring met lichtbakken die in sync gaan met de Sony ? Hoop doet leven als denk ik soms dat ik beter een Nikon had gekocht niet voor de kwaliteit (deze is uitstekend zelf bij vergrotingen tot 1 meter) maar op gebeied van toebehoren.
Looking for your answers ...
![Green](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/greenie.gif)
Comment