Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera past bij mij?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke camera past bij mij?

Ik wil mij een digitale camera aankopen, niet bedoeling om professioneel mee bezig te zijn, zelf ben ik al ffkes aant rondzoeken enzovoort, maar extra tips zijn natuurlijk altijd makkelijk.

Enige vereisten die ik stel

* Moet degelijke nachtopnames hebben( 1-2 meter afstand dan)
    * Toch een 200-300 foto's opslagruimte.
    * Makkelijk om mee te nemen

En mijn budget ligt rond de €110 ; )

Alvast bedankt
    Groeten

Re: Welke camera past bij mij?

met die prijs kom je spijtig genoeg niet zover... beetje sparen nog zou ik zeggen...
    Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

Comment

* Moet degelijke nachtopnames hebben. <> met of zonder flits ?
      * Toch een 200-300 foto's opslagruimte. <> welke kwaliteit foto? hoe groot af te drukken? ( en ligt meer aan t kaartje )
      * Makkelijk om mee te nemen <> neem aan dat je klein bedoelt ?

Link
      1e twee zitten rond jou prijsklasse maar het is nu eenmaal zo dat hoe meer je wilt met een toestel en hoe beter die dingen moeten presteren dat je dan automatisch wat duurder uitkomt.

Greetz rich
      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

* Moet degelijke nachtopnames hebben. <> met of zonder flits ?
        * Toch een 200-300 foto's opslagruimte. <> welke kwaliteit foto? hoe groot af te drukken? ( en ligt meer aan t kaartje )
        * Makkelijk om mee te nemen <> neem aan dat je klein bedoelt ?

ja met flits
        afdrukken is niet nodig, is niet echt noodzaak om er iets meer professioneel mee bezig te zijn.
        ja echt klein moet het niet, moet gewoon los in m'n zakken kunnen zitten.

bedankt alvast voor uw hulp, ben er wat wijzer uitgeworden.

Comment

Nog tips?

Comment

Working...
          X