Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke camera raden jullie mij aan??????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: welke camera raden jullie mij aan??????

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
    Zijn dat nu mijn ogen of is geen enkele van die drie foto's scherp te noemen ?
    f/2.7 400ISO
    tja'tzijn uw oogjes en nog van alles!!! >> oogarts, full checkup, enz... <<
    De sfeer heb je ook al gemist tsssss
    Last edited by grantwazoo; 16 mei 2007, 10:43.

Comment

@ducaudi

Hier vind je het H7/9 handbook (wel engels)
      Die zit niet bij, in de doos en geeft veel meer uitleg!
      Is goed voor je taalkennis
      Zet die link maar tussen je Favo's (Laatste, softw, drivers, fimwere, enz)

Voila, de rest is aan u, success ermee!

Comment

hallo,

ik heb momenteel nog geen echte keuze gemaakt. Mijn vriendin raad mij aan om een dslr te kopen omdat ik toch niet ga content ga zijn met een compact. Maar het zou wel een eind duren tegen dat ik zelfde bereik heb van de h9 of fz50.

Maar dat is mijn vraag nu niet.
        Hoeveel is zoom van de h9 als ik de telelens erop aansluit?

Ik zal jullie laten weten welk camera het uiteindelijk zal worden
        de sony h9, pana fz50 of nu de canon eos 400d
        nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
          Gewoon vermenigvuldigen met 1.7.

Wim
          Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

thx dus het brandpuntafstand gaat van een 465mm naar 780mm
            daar kan je toch een heeeeeeel eind mee inzoomen.

nu nog eens horen als ik een mooi prijsje kan krijgen voor alfa toestellen van sony. anders de canon eos die momenteel nog interessant is.

We zullen zien wat het buget zal uitwijzen.
            nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
              thx dus het brandpuntafstand gaat van een 465mm naar 780mm
              daar kan je toch een heeeeeeel eind mee inzoomen.

nu nog eens horen als ik een mooi prijsje kan krijgen voor alfa toestellen van sony. anders de canon eos die momenteel nog interessant is.

We zullen zien wat het buget zal uitwijzen.
              Kies toch maar voor de Sony H9 Ik heb de Sony H5 sinds vorig jaar en ben er enorm tevreden over. De zoom is enorm goed, de macro is geweldig en voor mij was het een moeilijke keuze tussen een "prosumer/superzoom" en een DSLR. Ik had niet echt zin om zware lensen mee te sleuren als we gaan wandelen in de bergen, dus heb ik voor een lichtere camera gekozen die heel wat opties heeft. Ik zou deze camera onmiddellijk opnieuw kopen! De H9 kan enkel maar beter zijn met meer megapixels en een hogere zoom!

Voor enkele macro foto's kijk hier eens: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=155552

Voor enkele landschappen kijk hier eens:
              Hallo Allemaal, Dit is een reeks van ochtend foto's genomen aan Moraine Lake, een meer wat dichtbij Lake Louise ligt in Banff National Park. Deze waren genomen eind september 2006 tijdens een korte trip naar de Canadese Rockies. De weersomstandigheden waren zeker niet ideaal, maar ik heb er toch wat leuke foto's kunnen

En hier een vergelijking tijdens het inzoomen:
              Geen zoom gebruikt: http://img.photobucket.com/albums/v3...1318spanoA.jpg
              Ingezoomed (22mm): http://img.photobucket.com/albums/v3...n/DSC01324.jpg

Veel succes met het kiezen en laat ons weten wat het geworden is!

Groetjes uit Canada,
              Ann
              Last edited by Ann75; 26 mei 2007, 08:59. Reden: Vergelijking bijvoegen

Comment

bedankt en het is de sony geworden.

heb meteen de zwarte dsc h9 besteld
                met extra batterij, kaartje van 1 en eentje van 2 giga,
                de teleconversielens.

Maar nu zoek ik nog een macrolens??? weet iemand als die er is?
                zoja waar? ik zou die ook nog willen.

groeten davy

Comment

Hoi,

Proficiat met je nieuwe aankoop...geniet van deze mooie camera! Ik weet dat die macro lens in Noord Amerika bestaat en hier te krijgen is, het is hier te vinden onder Sony VCL-M3358 "close-up lens". Deze past op de H1 - H2 - H5 en zal ook zeker wel passen op de H9. Ik heb eens rondgeneusd op internet en heb zo'n lens gevonden bij Foto Konijnenberg. Kijk eens op deze pagina: http://www.fotokonijnenberg.be/produ...d_product=9184

Veel succes ermee!
                  Groetjes uit Canada,
                  Ann

Comment

Working...
                  X