Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D kopers gezocht - samen sterk!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    ik ben evt. ook nog wel kandidaat, maar ken niets van die lenzen.

    Zijn er mensen die hier op de hoogte zijn van prijs/kwaliteit-lenzen, hiermee bedoel ik een lens die misschien niet het neusje van de zalm is, maar wel nog betaalbaar.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #32
      Digiron,

      de reden dat ik de datum inderdaad nogal ver weg gezet had was nu net omdat ik net als jij vrees dat er anders wel eens leveringsproblemen zouden kunnen zijn.

      Die €1875 is maar één getal, we moeten toch sowieso op een aantal plaatsen aankloppen om te kunnen vergelijken... en dan zien we wel waar we uitkomen.

      Overigens denk ik niet dat we met 10 echte kandidaten zullen zijn...

      Het is misschien zoals iemand anders ook al gezegd misschien het moment om nu toch al een theoretische vraag te lanceren op een aantal plaatsen, hoeveel korting we krijgen met z'n vijven, tienen, ... Ik zal er al eens aan beginnen... De resultaten daarvan gaan we wel niet via dit forum bespreken, kwestie van de aangesproken winkels het leven niet te gemakkelijk te maken

      Groeten,

      Wim

      Groeten,

      Wim
      Canon EOS 10D; 50E
      Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
      Tamron 28-200 LD IF

      Comment


      • #33
        Originally posted by tom314
        ik ben evt. ook nog wel kandidaat, maar ken niets van die lenzen.

        Zijn er mensen die hier op de hoogte zijn van prijs/kwaliteit-lenzen, hiermee bedoel ik een lens die misschien niet het neusje van de zalm is, maar wel nog betaalbaar.
        Hi, Tom, kriebelt het ook ?
        Wat noem jij "betaalbaar" ?
        Ik denk dat wij als amateurs met "het neusje van de zalm" niet kunnen doen, wel ik belangrijk dat men ons waarschuwt voor eventuele miskopen. Lenzen die gemakkelijkk defect gaan of die niet lichtsterk genoeg zijn, of die last hebben van bepaalde ongewenste vervormingen...
        Ik ken eveneens nog niet veel van lenzen, dus ik zoek er ook eentje om mee te beginnen.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #34
          Heja mensen.......ook zeer geinteresseerd 10D + Sigma 50-500 + canon 50mm + xxxxx .

          Kan jaja cq de crew hierin nog wat betekenen ? Ik denk evt. aan de sponsor van de site (fotozaak toch)?


          mvg,
          Z900
          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

          Comment


          • #35
            Ik heb al wel enkele postings van jaja gezien, maar ken hem verder niet (weet dus ook niet op welke manier hij zou kunnen helpen). Iemand hier die zin heeft om hem tot een reactie te bewegen?

            Wim
            Canon EOS 10D; 50E
            Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
            Tamron 28-200 LD IF

            Comment


            • #36
              Originally posted by WimW
              Ik heb al wel enkele postings van jaja gezien, maar ken hem verder niet (weet dus ook niet op welke manier hij zou kunnen helpen). Iemand hier die zin heeft om hem tot een reactie te bewegen?

              Wim
              Heb hem geroepen ! ;-)
              In het verleden stonden hier ook al eens prijzen van de E10 en de E-20, maar toen ging het niet om een samen-aankoop.
              Ik denk dat nu het bedrag serieus kan oplopen... Kan alleen maar een goede zaak zijn voor de winkel ! Plus onbetaalbare mond-aan-mond reclame !
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #37
                Voilà, met de gemeenschappelijke inzet van Marc en mezelf kan ie moeilijk anders he

                Wim
                Canon EOS 10D; 50E
                Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
                Tamron 28-200 LD IF

                Comment


                • #38
                  Wel mensen noteer mij ook maar als kandidaat koper. Moet wel voorbij de vrouw geraken en dat gaat heel moeilijk zijn want we gaan nog verhuizen ook en dat brengt al veel kosten met zich mee. En ik hoor het al hoeda ne nieuwe camera???? Ge hebt juist (al een jaar geleden maar allee) ne fuji dinges gekocht en nu gade al ne nieuwe kopen???? En da met onze verhuis??? En die nieuwe kast da we moeten kopen enzzz.....

                  Het gaan vermoeiende dagen worden....

                  Ik hoop in elk geval wel dat het mij lukt en noteer mij dan maar voor zo een 28-135 IS lens. Dat lijkt mij een uitstekende om mee te beginnen.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by slipstream
                    Wel mensen noteer mij ook maar als kandidaat koper. Moet wel voorbij de vrouw geraken en dat gaat heel moeilijk zijn want we gaan nog verhuizen ook en dat brengt al veel kosten met zich mee. En ik hoor het al hoeda ne nieuwe camera???? Ge hebt juist (al een jaar geleden maar allee) ne fuji dinges gekocht en nu gade al ne nieuwe kopen???? En da met onze verhuis??? En die nieuwe kast da we moeten kopen enzzz.....

                    Het gaan vermoeiende dagen worden....

                    Ik hoop in elk geval wel dat het mij lukt en noteer mij dan maar voor zo een 28-135 IS lens. Dat lijkt mij een uitstekende om mee te beginnen.
                    Ge moet het mij nie vertellen, Slipstream
                    Misschien kun je replikeren: "beter ieder jaar een nieuwe camera, dan ieder jaar een nieuwe vrouw !"

                    Wel tijdig bukken voor de aankomende sloef !
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #40
                      Tussenstand ( verbeter mij als ik fout ben aub)
                      ===============================================
                      1. Wim W
                      2. Marc
                      3. JPM ?
                      4. Digiron
                      5. Samver ?
                      6. Loesje ?
                      7. pgordebeke
                      8. tom314 ?
                      9. Z900
                      10. slipstream
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #41
                        Hallo WimW,

                        Mag ik me even voorstellen?
                        Jaja, één van de oprichters van Belgium Digital ...
                        Webmaster van Belgium Digital ...
                        Site-updater-van-alle-dagen ...
                        BD-crew member


                        En ik zal eens informeren ...

                        Jaja

                        Originally posted by WimW
                        Ik heb al wel enkele postings van jaja gezien, maar ken hem verder niet (weet dus ook niet op welke manier hij zou kunnen helpen). Iemand hier die zin heeft om hem tot een reactie te bewegen?

                        Wim
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by jaja
                          Hallo WimW,

                          Mag ik me even voorstellen?
                          Jaja, één van de oprichters van Belgium Digital ...
                          Webmaster van Belgium Digital ...
                          Site-updater-van-alle-dagen ...
                          BD-crew member


                          En ik zal eens informeren ...

                          Jaja

                          Originally posted by WimW
                          Ik heb al wel enkele postings van jaja gezien, maar ken hem verder niet (weet dus ook niet op welke manier hij zou kunnen helpen). Iemand hier die zin heeft om hem tot een reactie te bewegen?

                          Wim
                          Dank U, Jaja !
                          De "minder bedeelden" danken U !

                          @Wim: Zie je, hij bijt niet ! 't Is zelfs nen toffen tip !
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #43
                            Indien, en alleen in dat geval ), dat het langs de winkel Foto Limburg (de sponsor dus) gaat dan moogt ge mij meetellen... en wil ik helpen met vanalles te regelen etc... en ik heb ook lensje nodig enzo ;-)

                            Maar dit dus alleen via Foto Limburg.... ik betaal liever wat meer maar een goei en degelijke service in een betrouwbare winkel dan in Duitsland of een webwinkel of zo...

                            Groetjes,
                            Lexieke
                            .:www.shadowarts.be:.

                            Comment


                            • #44
                              Jaja,

                              nice to 'meet' you Alvast op voorhand bedankt voor de moeite!

                              En 'k zal dat geroep dan maar uit de topic verwijderen zeker, het schijnt dat dat tegen de netiquette is

                              Wim
                              Canon EOS 10D; 50E
                              Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
                              Tamron 28-200 LD IF

                              Comment


                              • #45
                                Akkoord Lexieke, ik ga er ook vanuit dat het bij een "gerenomeerde" fotozaak gekocht zal gaan worden. (iig geen webwinkel)

                                Maar jaja heeft toch wel de nodige connecties, of niet ?

                                mvg,
                                Z900
                                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                                Comment

                                Working...
                                X