Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
In Geel wisten ze me te vertellen dat ik die dag de 10D kon bestellen voor 1956 euro (incl BTW). Dit was echter de _dagprijs_ omdat er toen beurs was. De normale prijs ligt nog een deel hoger. De adviesprijs van Canon is 2400 euro wist de vertegenwoordiger van Canon me te vertellen. Leveringen werden rond april verwachter maar men bood geen garantie hierover,
Originally posted by fredericrom
ik dacht nu net dat die d10 een heel stuk goedkoper ging uitvallen dan de andere dslr camera's, ik had al prijzen gehoord van 1500 euro en zo.
no way ... voor wat, hoort wat, en da's niet meer dan normaal vind ik.
Mijn bestelde 10D is bij de eerste levering bij Konijnenberg eind maart- begin april. Prijs is nog niet vastgesteld.
nu hier op deze link heb je verschillende online stores waar ze hem aanbieden voor 1499 dollar, en aangezien de euro voor de moment iet meer waard is dan de dollar is het dus nog minder, de max prijzen zijn rond de 2000 euro.
http://www.dealtime.com/dt-app/GS/PartnerId-2681/BEFID-7185/Keyword-Canon%2010D/IsPrd-0/LinkinId-2072595/
visit my website : http://www.freewallpapersite.com
tja, inderdaad 1500 USD... tel daar de transportkosten en ongeveer 26% invoerrechten en tax bij, en je zit aan 1800 EUR... Nadeel is dan ook dat je een US-warranty hebt. Ik overweeg inderdaad om hem bij B&H te bestellen, goedkoopste dat ik weet in België is Grobet voor 2060 EUR. Duitsland is ook niet echt goedkoper, als ik dan al meer betaal dan in de US kan ik even goed in België blijven... Iemand betere suggesties?
Wim
Canon EOS 10D; 50E
Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
Tamron 28-200 LD IF
bij sommige online verkopers op de link die ik daar gezet heb moet je geen shipping kosten bijrekenen; die zijn gratis. dus de prijs die je er ziet is de prijs die je betaald
visit my website : http://www.freewallpapersite.com
Originally posted by fredericrom
bij sommige online verkopers op de link die ik daar gezet heb moet je geen shipping kosten bijrekenen; die zijn gratis. dus de prijs die je er ziet is de prijs die je betaald
Ja maar meestal is die gratis shipping binnen de US, maar geldt dat ook voor Europa ????
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Amerikaanse camera's zijn bijna altijd een pak goedkoper, maar invoerrechten, transport en US-garantie maken dat goedkoop wel eens heel waarschijnlijk duurkoop zal worden..
Waarom wil iedreen die 10D nu direct hebben?
Ik ben toch voorstander van effe te wachten, dit tot alle kinderziekten eruit zijn. Het gaat toch weeral om een nieuwe camera.
De meeste kinderziektes die kunnen voor komen zullen wel via een "firmware" update opgelost kunnen worden. Dat is bij de D60 en 1D toch zo geweest. Dus neem ik aan, dat je hier niet echt een risico loopt.
Wat wel misschien de moeite is om wat te wachten:
- de eventuele prijsdalingen
- en de mogelijkheid dat de camera eigenlijk niet aan de verwachtingen voldoet.
Comment