Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm D200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vraagje ivm D200

Ik overweeg om een D200 aan te schaffen. Maar had nog een vraagje:

- Kan je in het zoekervenster de Iso instelling zien ? ( Heb met mijn huidige D70 weer een boel foto's gemaakt in de antwerpse zoo op ISO 1250 terwijl dit niet echt de bedoeling was . Even Iso omhoogdraaien voor die ene foto binnen en daarna vergete... )

Wat zouden jullie doen: D70 van april 2004 (reeds BGLOD achter de rug) of de D50 van dec 2006 wegdoen ?

Mvg.

DucBlade.
    Nikon + glasbak
    Failure is always an option...

Re: Vraagje ivm D200

Op de d200 wordt de Iso waarde in de viewfinder getoond.

Ik heb geen d50 gehad, maar ik zou de d70 houden (ik heb de mijne nog steeds). Toch net een paar mogelijkheden meer dan de d50.

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Comment

Beide D200/D70 CF geheugenkaartjes.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Had ik nog niet aan gedacht...
        Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
        Beide D200/D70 CF geheugenkaartjes.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

Comment

Bij de d200 kan je idd je ISO zien in het zoekervenster;
          fotosite

Comment

De D200 is nog steeds een van de meest veelzijdige, en beste prijs/kwalliteit toestellen die er momenteel te koop zijn

Comment

D200 heeft de Iso zichtbaar in het zoekervenster. De D80 heeft dit niet spijtig

Last edited by jan van ginkel; 4 mei 2007, 17:35.
              Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
              Hier op dit forum.

Comment

maar je kan evengoed je ISO vergeten in te stellen op een D200...
                Het is eerder een reflex of discipline die je verkrijgt door eerst herhaaldelijk deze fout gemaakt te hebben... na verloop van tijd... vergeet je het niet meer... :-)

koen

met D200...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
                X