Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topvision talen en prijzen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik heb nooit een dergelijke email van Topvision gekregen en, juist zoals anderen hier op het forum, de Duitse (of Luxemburgse) prijs betaald.

Heeft nog iemand zo'n mailtje ontvangen ?

Comment

inderdaad merkwaardig - en dan de toon van die mail...

enfin, ik heb hen vriendelijk gevraagd wat nu eigenlijk het probleem is - ik hoop jullie morgen iets te kunnen laten weten.

(een ideetje : mijn emailadres eindigt op "@advocaat.be" - misschien denken ze wel dat ik in opdracht van een cliënt een BTW-fraude wil blootleggen of zo ?)

ich bin curieus...

Comment

Waarschijnlijk had iemand een slechte dag bij Topvision.

Of probeer je email-adres eens te veranderen : ...@douane.be bijvoorbeeld

Comment

hehe !

ga ik meteen doen !

Comment

dix99, Op 9/2 deed ik een bestelling bij Topvision (Luxemburg), 5 min. later kreeg ik al een bevestiging. Nen dag of 10 later kreeg ik mijn bestelling netjes in orde. Op 20/2 deed ik opnieuw een bestelling weer 5 min. later een bevestiging. Dus ik verwacht die bestelling één van de dagen.

De handleiding was in het duits. Op de site van Canon NL!! vroeg ik een nederlandstalige handleiding aan. Maar omdat ik niet zeker was dat ik ze zou krijgen telefoneerde ik naar Canon België. Daar vertelde ze me dat het 2 maand kon duren voor ik die had!!!???
            Vervolgens telefoneerde ik naar de fotograaf in de buurt. Die brave man zou me opbellen als hij ze had. Gisteren kreeg ik dus een telefoontje en ben mijn handleiding gaan halen. Hij wou geen geld aannemen. Ook gisteren zat de handleiding die ik bestelde via Canon nl in de bus ! (ook gratis)

Groetjes, Tinne

"Alive and Kicking"

http://www.pbase.com/tinnew

Comment

Ik lees hier overwegend zéér goede commentaren over Topvision ! Waarschijnlijk heb jij het met die verkoper net slecht getroffen, ik zou me daar niet door laten afschrikken. Ben zelf een zeer voorzichtig type als het om zulke aankopen gaat, maar gezien wat ik hier op de site al gelezen heb, denk ik dat je je onnodig ongerust maakt. Doe misschien eens een search op "Topvision".... Ben wel benieuwd naar het staartje van dit verhaal....

Marc

" Waar een wil is, is een weg ! Zelfs als de weg weg is ! " ;-)

Edited by - marc on 28 February 2002 22:27:57
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

Comment

dank je Tinne, da's idd. een goed idee.

de nederlandstalige handleiding heb ik op canon.nl veiligheidshalve al besteld (alhoewel je met de engelse pdf-file al een heel eind komt).

nu de camera nog he !

Comment

Dix, heb ik altijd al gedaan alvorens ik een digicam aankocht !!! Eérst de originele handleiding zien vast te krijgen en dan je aankoop bepalen. In de winkel weten ze ook niet alles en in de vele reviews die je leest kunnen ze er ook eens naast slagen. Zeker-is-zeker. Btw, wel een goed service van Canon-nl !!!

Marc

Comment

met wat knippen & plakken :

dit is de exacte inhoud van de mail die ik net na de bestelling ontving :
                    " Sehr geehrter Herr,

es handelt sich hier um diese Bestellung.

Sie müssen über den Belgischen Shop bestellen !!

der Preis für die Canon Powershot G2 beträgt für Belgien 970,13 Euro / Diff Mwst höher !

Möchten Sie trotzdem bestellen ?

mfg "
                    unquote

hierna heb ik om meer uitleg en de reden voor al dit gedoe gevraagd.

Ik hoop snel een antwoord te krijgen - dat ik hier ook zal weergeven.

Geert

Comment

Amai; da zijn nogal lappen !!!
                      En mag dat zomaar, SVDA ????

Marc

Comment

Net (zoals door hen werd gesteld als reactie op mijn zogenaamd 'overvloedig toegekomen mails' - er werden er exact gedurende de ganse discussie drie verstuurd) telefoontje gehad van topvision dat het 'zou verboden' zijn voor belgen om goederen op duitse of luxemburgse site te bestellen...

Dit was volgens hen een beslissing die sedert dit jaar van kracht zou zijn.

Ik was eerst bereid om de EUR 40 extra te betalen, nu ze garandeerden dat de bestelling tijdig zou aankomen.

Wanneer er echter werd geantwoord dat ik de ganse bestelling dan wel eerst opnieuw online diende te plaatsen op de belgische tak heb ik toch even feestelijk bedankt.

Als ik toch alles opnieuw dien in te voeren, zoek ik wel een meer voordelige site.

(ik kan mij moeilijk inbeelden dat ze nu net mij eruitpikken om even lastig te vallen met die onzin - dus misschien toch even oppassen als je bij topvision wil bestellen...)

Iemand een goed & snel alternatief ??

Geert

Comment

Hoi dix99,

Kijk eens op http://www.tweakers.net/pricewatch/2...der=Verzending

Een prijsvergelijking voor de Canon G2. Een nederlandse site, maar niet alleen online winkels in Nederland.

Staat ook commentaar in te lezen van kopers.

Succes ermee!

Comment

tja - ik heb hen gezegd dat een en ander nogal moeilijk kon, maar de dame in kwestie hoorde het in Keulen donderen toen ik vermeldde dat het per mail bevestigde initiële contract / bestelling ook voor hen bindend was - luxemburgse bestelling of niet.

Nu ja - ik ben het beu...

Telefonisch was dus afgesproken dat ze per mail de annulering zou bevestigen. Ontvang ik nu toch net geen mail waarin ze (in 't engels) de 'confirmation' ipv cancellation 'of the order' bevestigd.

hoe is dat nu toch mogelijk !

Comment

Laatste vergissing rechtgezet en bestelling door topvision geannuleerd.

case closed (en topvision de pot op)

Inmiddels elders besteld (webvoordelig.nl)waar men mij telefonisch en schriftelijk bestelling binnen de week garandeerde.

En maar hopen dat dit beter gaat...

Comment

>webvoordelig.nl)
                                Uh, voordelig. bv de fuji6800 825 euro.
                                als je naar de site van Brinker
                                http://www.fotoversand-brinker.de/
                                gaat, staat hij deze aan 619 euro.
                                ik ga er vanuit dat dit allemaal btw in prijzen zijn.

eppie

Laatste vergissing rechtgezet en bestelling door topvision geannuleerd.

case closed (en topvision de pot op)

Inmiddels elders besteld (webvoordelig.nl)waar men mij telefonisch en schriftelijk bestelling binnen de week garandeerde.

En maar hopen dat dit beter gaat...

EP

Comment

Working...
                                X