Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji F31 fd of F40 fd ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji F31 fd of F40 fd ???

    .....
    Last edited by starengine; 31 oktober 2007, 19:43.

  • #2
    Re: Fuji F31 fd of F40 fd ???

    Zeker voor de F31fd gaan , de F40fd heeft wel meer pixels maar ook aanzienlijk meer ruis dan de F31fd , de F31fd heeft ook meer mogenlijkheden om in te stellen zoals een A enS stand , een vriend van me heeft een F40fd gekocht en had eerst een F30 , maar hij heeft er nu al spijt van de foto`s van de F30 zijn zeker beter en minder ruis , de F31fd is de zelfde camera als de F30 maar dan met fd face detection en een nieuwere proccessor in de camera , anders lees de test maar op DPReview van de F31fd

    Gr bart

    Comment


    • #3
      Re: Fuji F31 fd of F40 fd ???

      Ik heb de F30 en kan je zeggen dat wat resolutie betreft er geen enkele reden is om niet voor de 6Mpixel camera te gaan. Ik sta nog dagelijks versteld van de scherpte van de foto's die je daarmee kunt maken.
      De F30 heeft wel problemen met contrastrijke scenes (overbelichting van de highlights) maar ik dacht dat de F31fd hier beter in was.
      ...but I could be wrong...

      Comment


      • #4
        Re: Fuji F31 fd of F40 fd ???

        Voila,

        Met een voorbeeldfoto op ware grootte en het nodige speuren naar foutjes + een a4 printje is de beslissing gevallen en wordt een van de dagen de Fuji F 31 fd aangeschaft.

        dank aan allen die gereageerd hebben

        mvg

        Comment

        Working...
        X