Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC H9 is er

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony DSC H9 is er

Oorspronkelijk geplaatst door Pink Floyd fan Bekijk bericht
    Heeft die camera een P-shift functie zoals de H1? Daar vind ik niets van terug in de specificaties.
    Wat bedoel je met een P-shift functie ? ik ken de H1 niet

Gr Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart1961 Bekijk bericht
      Wat bedoel je met een P-shift functie ? ik ken de H1 niet

Gr Bart

Denk dat hij bedoeld dat je kan kiezen met het wieltje tussen verschillende combinaties van diafragma <-> sluiter en toch de belichting in balans houden in programmode
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

Comment

Dat klopt, is een erg handige functie als je wil spelen met diafragma en sluitertijden zonder daarom via de A of S stand te gaan. bij mijn weten zijn er weinig niet-DSLR camera's die deze functie hebben.
        Comfortably numb with my Pentax

Comment

Iemand een idee wanneer de camera in België verkrijgbaar zal zijn ?
          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Dat klopt, is een erg handige functie als je wil spelen met diafragma en sluitertijden zonder daarom via de A of S stand te gaan. bij mijn weten zijn er weinig niet-DSLR camera's die deze functie hebben.
            Ik heb het gecontroleerd de P Shift functie is aanwezig bij de H9
            Je kunt je diafr en stuitertijd wijzigen in de P stand

Gr Bart

Comment

heb net DSC H7 gekocht. Deze heeft ook de P shift functie.
              Last edited by Hesy; 7 mei 2007, 21:28. Reden: aangepast op aanvraag
              I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work

Comment

Is de bediening hetzelfde als bij de H1: met een jog wieltje? Op de foto's is daar niets van te zien.

Comment

Is de bediening hetzelfde als bij de H1: met een jog wieltje? Op de foto's is daar niets van te zien.
                  De bediening is nagenoeg hetzelfde
                  Zie volgende foto`s gemaakt van de H9 zilver

Kun je zelf even beoordelen

Gr Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cypho Bekijk bericht
                    Iemand een idee wanneer de camera in België verkrijgbaar zal zijn ?
                    Heb hem vandaag in de Actionshop gezien.
                    Staat ook momentaal in hun reclamefolder.

Zou je met dit toestel ook nog kleinere dingen dan bloemen mooi kunnen fotograferen, bijvoorbeeld een lieveheersbeestje.

ben wel een leek, weet dus wel heel weinig over fotografie.

Comment

Sorry, maar ik zie geen jog wiel zoals bij de H1. Dat zit bij mijn toestel net onder de ontspankop. Hoe kan je tijdens de compositie van een foto wisselen van diafragma en sluitertijd in de P-stand? Zou het echt wel willen weten omdat ik wel interesse heb in dit toestel en een overstap wel zie zitten.

Comment

Sorry, maar ik zie geen jog wiel zoals bij de H1. Dat zit bij mijn toestel net onder de ontspankop. Hoe kan je tijdens de compositie van een foto wisselen van diafragma en sluitertijd in de P-stand? Zou het echt wel willen weten omdat ik wel interesse heb in dit toestel en een overstap wel zie zitten.
                        De ring aangeduid met de rode pijl is het jog wiel , deze kun je verdraaien en met het middelste kopje in het wiel selecteren

Gr bart

Comment

Bedankt, daar zou ik het nooit gezocht hebben. Lijkt me een rare plaats, zal de camera eerst eens gaan vasthouden denk ik en mss enkele proefopnames.

Comment

Bedankt, daar zou ik het nooit gezocht hebben. Lijkt me een rare plaats, zal de camera eerst eens gaan vasthouden denk ik en mss enkele proefopnames.
                            De eerste keer toen ik de camera in de hand had wist ik niet eens dat de ring kon draaien maar na de handleiding gelezen te hebben was het wel duidelijk
                            Het is even wennen maar het werkt goed
                            Er zit ook nog een instelling op in het menu onder contrast dat heet DR
                            dat past automatisch het contrast aan op de best mogelijke manier en dat werkt zeer goed

Gr Bart

Comment

Ik zou wel eens willen weten welke de diameter van de adaptor-ring is waar je de voorzetlensen mee kan gebruiken..is die 58mm? (doormeter lensring-opening binnenkant)

Last edited by The Fish; 30 april 2007, 21:57.
                              Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Fish Bekijk bericht
                                Ik zou wel eens willen weten welke de diameter van de addaptor-ring is waar je de voorzetlensen mee kan gebruiken..is die 58mm? (doormeter lensring-opening binnenkant)
                                Ja die is 58mm

Gr Bart
                                Last edited by Franciskine; 30 april 2007, 22:34.

Comment

Working...
                                X