Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera voor iemand die niet geinteresseerd is in fotografie ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camera voor iemand die niet geinteresseerd is in fotografie ?

Hallo,

'k zoek een toestel, budget rond de 500 euro (ma iets meer of minder zijn, of veel minder ) (in de makro staat de canon g7 nu voor 449). De persoon die er gaat mee fotograferen, is wel in mooie foto's geintereseerd, maar niet in computers en fotografie, dus, meer dan dat toestel nemen, richten en klikken, gaat er nooit mee gebeuren , en als het niet in een sjakoshj (handtas, en niet een over dreven grote ) past, of vlug zonder batterij zit gaat dat nooit gebruikt worden, en is het weggesmeten geld .

Iemand een tip, die panasonic reeks ziet er me wel handig uit, groot lcd, en blijkbaar niet veel prutswerk aan. De kamera moet goed presteren op automatisch, gaat redelijk wat foto's van de baby mee genomen worden, dus lage shutterlag, en op automatisch zowel binnen als buiten wat presteren.
    To make your dreams come true, wake up

Re: Camera voor iemand die niet geinteresseerd is in fotografie ?

Canon Ixus reeks, stevig voor in de sjakosj en zeer goed van kwaliteit

Comment

Fuji F31fd
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Mijn stem ook voor de Fuji F31FD.
        Fuji S9600 2gb Sandisk UltraII / 1gb Fuji XD H-type / Raynox DCR-250 Macro - Canon Powershot A720IS / 2gb SD Sandisk
        Have a look at http://www.flickr.com/photos/7770276@N07 and leave comments please.

Comment

Panasonic DMC FX reeks. En dan bijvoorbeeld de DCM FX 50 (groot scherm) of de DMC LZ 7 met beeldstabilisatie. Met Leica lens en groot scherm. Voor mensen die er niet zoveel mee doen, is dit ideaal. En deze zijn bijna allemaal voor minder dan 400 euro te krijgen.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

Comment

Volgens specs ziet die fuji er vrij goed uit, voor mijn doeleinden, vooral die gezichtsdetectie spreekt me aan, die 0,01 shutterlag ook. Maar ja, 'k ben nog van de oude generatie, die ervan uit gaat, duurder is beter Is die panasonic DMC-TZ3 SILVER, wat fout tollerant ? 3 inch scherm, en een bereik van 28-280mm (lijkt me ook wel wat om in alle omstandigheden te gebruiken) ?

Comment

Ik ben zeer tevreden over de voorloper van de tz3 (de tz1) die nu nog voor een stuk goedkoper te vinden is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Hallo,

'k zoek een toestel, budget rond de 500 euro (ma iets meer of minder zijn, of veel minder ) (in de makro staat de canon g7 nu voor 449). De persoon die er gaat mee fotograferen, is wel in mooie foto's geintereseerd, maar niet in computers en fotografie, dus, meer dan dat toestel nemen, richten en klikken, gaat er nooit mee gebeuren , en als het niet in een sjakoshj (handtas, en niet een over dreven grote ) past, of vlug zonder batterij zit gaat dat nooit gebruikt worden, en is het weggesmeten geld ....

Gezien de stellingname van de potentieele gebruik(st)er zou in een vol automatisch dingetje kopen van niet meer dan 200 euro .. iets zonder bijkomende knopjes .. al de rest is zoals je zelf zegt, weggesmeten geld ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Gezien de stellingname van de potentieele gebruik(st)er zou in een vol automatisch dingetje kopen van niet meer dan 200 euro .. iets zonder bijkomende knopjes .. al de rest is zoals je zelf zegt, weggesmeten geld ..
                  Misschien een partycamera?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Misschien een partycamera?
                    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=142773

Comment

Die Fuji F31fd, is de f40fd de opvolger daarvan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                        Canon Ixus reeks, stevig voor in de sjakosj en zeer goed van kwaliteit
                        Ixus levert inderdaad zeer goede fotos, en daarbij stijlvol genoeg om af en toe uit de sacoche te halen

Comment

[QUOTEMisschien een partycamera?
                          ][/QUOTE]

een gsm, dus met een camera.

Comment

Met hetzelfde doel heb ik een ixus voor mijn schoonmoeder (=absolute computer leek) aangeschaft. Toestel zit nu altijd in haar handtas en wordt om de haverklap op onze neuzen gericht
                            Nikon D300, D50 -- Sigma 10-20 f/4-5.6 -- Sigma 24-70 f/2.8 -- Nikor 70-200 f/2.8 VRII -- Nikor 50mm f/1.8 -- Nikor 85 f/1.4

Comment

De Canon ixus reeks is uitermate geschikt. Stefig, klein, groot scherm en mooie foto's. Sommige Ixus's zijn ook van metaal

De Fuji F31fd lijkt mij minder geschikt, omdat deze niet van metaal is en dus minder stefig.
                              Fotoapparatuur
                              Portfolio

Comment

Working...
                              X