Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm Canon PowerShot A710 IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vraagje ivm Canon PowerShot A710 IS

Hallo!
    Ik heb op het moment een Canon PowerShot A60.
    En omdat die maar 2.0MP heeft en al wat verouderd is en begint te verslijten ben ik van plan mij een nieuw toestel aan te schaffen.Mijn oog is gevallen op de Canon PowerShot A710 IS.
    Ik zou wat info willen over dit toestel en graag horen van mensen die dit toestel hebben aangeschaft wat ze er van vinden.Alvast bedankt!!!

EDIT Franciskine : Foto's verwijderd omdat je deze niet zelf hebt gemaakt ( copyright schending )
    Last edited by Franciskine; 22 april 2007, 15:07.

Re: Vraagje ivm Canon PowerShot A710 IS

Kijk hier eens: http://www.dpreview.com/reviews/read...y=canon_a710is

Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Het is een prachtig toestel, heb hem zelf niet maar wel is mogen testen bij vrienden. Eén ding steekt me wel enorm tegen, de flitser herlaad verschrikkelijk traag, 10 sec of soms meer is geen uitzondering(afhankelijk van de toestand van uw batterijen). Denk dat 2 AA batt onvoldoende zijn om daar snelheid in te krijgen.
      De IS doet zijn ding, maar onthou dat het enkel uw handtrillingen opvangt, niet de beweging van uw object.

Ikzelf heb de A640, geen IS, geen 6x zoom. Simpelweg gekozen voor deze cam omdat de flits op de A710is zo traag herlaad, niet speciaal voor de 10mp. Als je het niet stoort, er gewoon voor gaan. Perfecte P&S cam en je kan later nog altijd manueel dingen instellen als je echt creatief wil zijn.
      Last edited by marcov; 22 april 2007, 21:58. Reden: aanpassing foutje
      Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

Comment

Eh,bedoelde je niet flitser ipv Filter?
        En je kan toch ook zonder Flits fotograferen?

Ah,ja hij heeft geen 10MP maar 7.1MP.

Comment

Idd flitser, geen filter dus. Foutje heb ik aangepast.

Zonder flits kan je enkel in goede lichtomstandigheden werken, en dan nog, ff bijflitsen bij veel tegenlicht is soms wel handig. Binnenshuis zonder flitser met de A710? Zal niet lukken, de hoge ISO's geven snel veel ruis. Dan moet je voor een Fuji F30/F31/F40 gaan, met +ISO1600.

Voor alle duidelijkheid:
          A710is = 7.1mp
          A640 = 10mp
          Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

Comment

Working...
          X