Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twijfelgeval

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Twijfelgeval

    Oorspronkelijk geplaatst door funem Bekijk bericht
    Ik zie net de de macro-modus van zo'n S3 niet echt schitterend is: hij stelt pas scherp vanaf 10 cm . Bij mijn G3 is dat bij 1,5 cm al gebakken.

    De S3 heeft wel een 'super macro modus', maar ik weet niet precies wat ik me daarbij moet voorstellen? Iets als optische zoom vs. digitale zoom?

    Ik weet dat je ermee in theorie tot op 0 cm moet kunnen scherpstellen, maar waarom dan het verschil tussen de 2 macrostanden?
    Ik weet dat de acrofoto's die je kan terugvinden in reviews, er helemaal niet slecht uitzien, voor een bridge en die zijn genomen zonder add-ons als raynox 150 of 250 etc.
    Zelf ga ik wel voor de fz50 gaan.
    Daar ik nogal goed overweg kan met photoshop is het voor mij ook nog eens fijn heel wat postprocessing te kunnen verrichten. Morgen Fotokonijn en dan valt het uiteindelijke verdict. (Het zou nog kunnen dat ik voor een pentax k100d ga. Ook een aanrader mag blijken. om en bij de 730 euro voor dat toestel met kitlens 18-55 en 50-200 lens, bij fotokonijn, zou misschien ook iets kunnen zijn voor jou?
    Mvg,
    Johan

    Comment

    Working...
    X