Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 10D in US kopen - stroomverschil?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Die 8,5% wordt sowieso aangerekend. Een soort taks...
    Je kan B&H contacteren via e-mailadressen op hun (overigens schitterende) webstek.
    Ze antwoorden heel duidelijk en correct.
    De echo's die ik over hen vernam (ook op www.dpreview.com) zijn bijzonder positief.

    Comment


    • #17
      Weet ik... heb al een tweedehands 200 2.8L bij hen gekocht, en dat is een beauty

      Enne, tevreden met je nieuwe speeltje?
      Canon EOS 10D; 50E
      Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
      Tamron 28-200 LD IF

      Comment


      • #18
        Zeer tevreden, maar die handleiding dat is een boek op zich. Dus dat vergt even tijd om te doorworstelen... vooraleer je alle toeters en bellen van je apparaatje verkend hebt.
        En dan wordt het experimenteren zeker? 't Filmrolletje kost nu toch niks...

        Comment


        • #19
          Wim,
          ik heb een D30 USA uitvoering (volgens de doos)
          Verkregen hier in Nederland via de "grijze" import.
          Uitsluitend de stekker moet vervangen worden van de lader.
          Verder is deze gewoon identiek aan de europese versie.

          Omtrent douane, tax, en verzending is het je wel duidelijk na al de postings hier.
          Always on the move for some action.

          http://www.rienwillems.nl en http://www.sidecarcross.com

          Comment


          • #20
            Het zijn wel rare kerels hoor bij B&H ... ik ben er persoonlijk wat spullen gaan kopen. Het is eigenlijk een soort van Joodse "sekte" (al is sekte misschien niet het geschikte woord). Volledig in authentieke klerendracht en al. En een beetje arrogant (sommigen) omdat ze weten dat ze 1 van de beste winkels zijn in de omstreken met schitterende prijzen. Zo een beetje met de houding van "als het je niet aanstaat ga je maar op een ander, wij hebben jouw hier niet nodig maar je mag wel iets kopen ... Via het web merk je daar niets van natuurlijk. De winkel is zeer groot en speciaal georganiseerd. Wat je koopt gaat in een mandje dat via rails tegen de zoldering naar de kassa wordt gebracht. Ondertussen kan je nog andere zaken kopen en die worden dan allemaal gecentraliseerd aan de kassa.
            Mvg,
            Giant Pat
            Do or Do Not - There is no try ...
            www.giantpat.be

            Comment


            • #21
              Rien,

              bedankt voor het antwoord - dat stelt me gerust. Nu enkel nog het waarborgprobleem zien op te lossen (D10 heeft jammer genoeg enkel Canon USA garantie bij B&H).

              Eddy,

              Tja da's inderdaad het voordeel van digitaal he lol

              Giant Pat,

              Ik wist inderdaad wel dat het Joden waren, maar niet dat het het volledig uitgedoste type was Als ik nog eens in NY kom moet ik er toch eens een kijkje gaan nemen... Het schijnt inderdaad wel een belevenis te zijn...

              Wim

              Canon EOS 10D; 50E
              Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
              Tamron 28-200 LD IF

              Comment


              • #22
                Wim,

                inderdaad, het hoort eigenlijk bij een citytour in New York hahaha.

                Als er iemand iets gaat bestellen bij B&H, ik heb ook iets nodig eigenlijk : de BG-ED3 batterygrip voor mijn D60. Kost 170$ bij B&H ...
                mvg,
                Giant Pat
                Do or Do Not - There is no try ...
                www.giantpat.be

                Comment


                • #23
                  Tja, doe mij maar een 10D, met BG, 2 256 MB CF-kaartjes, een firewire lezer voor de voorgaande, een digital data player, een Sigma 15-30, euh... nog iets vergeten?

                  Wim
                  Canon EOS 10D; 50E
                  Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
                  Tamron 28-200 LD IF

                  Comment


                  • #24
                    Heb ik nu iets gemist, of staat die link van diene shop hier niet bij ?

                    Comment


                    • #25
                      Tom,

                      http://www.bhphotovideo.com/

                      Ik dacht dat iedereen die wel kende eigenlijk

                      Groeten,

                      Wim
                      Canon EOS 10D; 50E
                      Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
                      Tamron 28-200 LD IF

                      Comment


                      • #26
                        Iedereen, behalve die ene uitzondering
                        Ben eigenlijk ook aan het twijfelen om vlak na de zomer een DSLR aan te schaffen.
                        Mijn vrouw ziet ne city trip naar de 'steets' in ieder geval wel zitten.

                        Comment


                        • #27
                          Dzju, ik wil de mijne eerder hebben he, anders had je me er ook eentje mogen meebrengen
                          Canon EOS 10D; 50E
                          Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
                          Tamron 28-200 LD IF

                          Comment


                          • #28
                            't Is maar omdat ik juist terug nen UZI heb gekocht, anders had ik hem ook vroeger willen hebben ....
                            Neen, de reden dat ik wacht is omdat blijkbaar niet alleen Canon met nieuwe modellen uitkomen. (Olympus naar 't schijnt, Pentax heeft blijkbaar ook een dslt in de maak/ontwikkeling)
                            Ik denk dat tegen die tijd de Sigma SD9 ook wel een beetje herzien zal zijn (eventuele firmware updates oid) en dat is een camera die ik wel zie zitten.

                            Comment


                            • #29
                              ahum ... DSLT moet zijn DSLR ....

                              Carry on

                              Comment

                              Working...
                              X