Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voorkeur printermerk?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    In de Macro, lexmark Z65 photo printer (promotie) perfecte en zeer snelle printer met card reader.
    afdrukken zijn echt super
    enig nadeel is misschien de cartridges pl/min: 50 euro voor kleur
    Vinny
    Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

    Comment


    • #17
      Ik weet niet in hoeverre je oude printer wil opknappen, maar met een beetje alcohol (best isopropanol=weinig of geen residu) kun je wonderen verrichten bij epson printers. Uw probleem wordt veroorzaakt door inkt die versteent zit in de printkop(piëzo element). Ik heb een nog een epson stylus 800 die nog altijd werkt. Het kopje moet 1x per jaar gekuist worden en ook het sponsje. Mijn schoonpa gebruikt hem nog... Ondertussen heb ik al bijna drie jaar een HP P1100 waar ik zeer tevreden over ben. HP is volgens mij nog altijd de printer bouwer. Canon print goed maar dat is geen HP volgens mij toch.
      Canon 40D + EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM + EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - EF 50mm 1.8 II + 420 EX
      Powershot G3

      Comment


      • #18
        Originally posted by marjo
        Ik heb een Epson Stylus Photo en die bevalt prima
        idd, Ook voor mij bestaat er maar één merk Epson...
        O, ja, je hebt ook nog Epson...
        Onlangs nog een testje gedaan. Maar het waren wel fotoprinters om foto's mee te printen.
        Merken HP , Epson, Lexmark en Canon.
        Wel die van den Epson, die haal je der zo uit... Maar hij verbuikt wel veel inkt.

        Maar ja, smaken verschillen he. En maar goed ook.

        Comment


        • #19
          Originally posted by hoplahoi
          Ik weet niet in hoeverre je oude printer wil opknappen, maar met een beetje alcohol (best isopropanol=weinig of geen residu) kun je wonderen verrichten bij epson printers. Uw probleem wordt veroorzaakt door inkt die versteent zit in de printkop(piëzo element). Ik heb een nog een epson stylus 800 die nog altijd werkt. Het kopje moet 1x per jaar gekuist worden en ook het sponsje. Mijn schoonpa gebruikt hem nog... Ondertussen heb ik al bijna drie jaar een HP P1100 waar ik zeer tevreden over ben. HP is volgens mij nog altijd de printer bouwer. Canon print goed maar dat is geen HP volgens mij toch.
          We hebben er gisteren nog aan zitten prullen en er is echt niet aan uit te kunnen...
          Doe ik de een test voor de kleuren, komt er alleen zwart uit, dan eens een printtest gedaan die je normaal gezien doet om te zien of ie goed geinstalleerd is, lukt het prima. Daarna nog eens een snelle afdruk gemaakt, staan de kleuren erop (niet optimaal maar ze zijn er), maar als ik een hogere resolutie nam, kreeg ik weer alleen zwart...
          Hij maakt soms ook wel een vreemd geluid hoor, dus ik vrees dat het niet alleen de printkoppen zijn , maar ik zal het straks een een keertje uittesten, wie weet..;

          bedankt allemaal!

          groetjes,
          Kristien
          Olympus E500
          take the time it takes so it takes less time...
          www.pnh.be

          Comment


          • #20
            Originally posted by gabriella
            ik heb de canon S900,
            super snel en met het juiste papier goede foto's !

            Hallo gabriella,

            Vraagje:
            Wat is het juiste papier voor deze printer volgens jou ?

            Ben wel benieuwd, heb zelf ook sinds kort de S900

            mvg,
            Z900
            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

            Comment


            • #21
              Ik heb nu sinds een half jaar een Lexmark Z65, en vind de kwaliteit ongelofelijk goed. Ik hoor hier blijkbaar niet veel positieve opmerkingen over lexmark of zijn er gewoon weinig mensen die een lexmark printer hebben ?

              Ook de inkt is natuurlijk weer duur, dus zoek je best een alternatief voor de originele cartidges.

              Comment


              • #22
                Gebruik momenteel een HP1115 met geïntegreerde lezer voor CF en Smartmedia. Ben zeer tevreden van dit toestel. De toestellen op zich zijn vrij goedkoop, de producenten gaan echter de inktcartridges vreselijk duur maken omdat ze ervan uitgaan dat je die toch nodig hebt.

                http://www.arnesmeets.tk

                Comment

                Working...
                X