Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het gaat mij om die ene 18-200 VR (IS) lens die enkel Nikon biedt, daarmee wordt een superlichte éénlens reiskit gerealiseerd die bovendien VR biedt.
Nikon is niet de enige, Sigma levert binnenkort ook een 18-200 met beeldstabilisatie, bij hen heet het dan OS...
Volledige naam Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS.
Niet dat dit mijn keuze zal worden.
Ik huppel graag met mijn Canonneke met 3 lichtsterke lenzen rond en wissel naar behoefte.
De keuze van TS is een goede en voor uitbreiding vatbaar.
Vandaag wat rondgebeld voor de aanschaf van deze kit. Wat blijkt: noch Rubens noch Koijnenberg kunnen deze kit reeds leveren. Het zou wel eens tot begin mei kunnen duren. Bij Rubens vroegen ze me wel reeds te komen inschrijven en een voorschot te betalen. Is dit verstandig of wacht ik best gewoon tot begin mei en ga dan de kit halen? Of riskeer ik dat er gewoon geen kits voldoende in voorraad in deze winkels zullen zijn op dat moment en mis ik eventueel zo de cashback actie. Wat denken jullie?
Vandaag wat rondgebeld voor de aanschaf van deze kit. Wat blijkt: noch Rubens noch Koijnenberg kunnen deze kit reeds leveren. Het zou wel eens tot begin mei kunnen duren. Bij Rubens vroegen ze me wel reeds te komen inschrijven en een voorschot te betalen. Is dit verstandig of wacht ik best gewoon tot begin mei en ga dan de kit halen? Of riskeer ik dat er gewoon geen kits voldoende in voorraad in deze winkels zullen zijn op dat moment en mis ik eventueel zo de cashback actie. Wat denken jullie?
Blijkbaar verwachten ze dat ze de kits toch wel snel kwijt zullen raken en bieden je daarom aan om voor in te schrijven, dan hoef je eigenlijk geen aanbetaling te doen...
Maar misschien zijn ze bang dat je hem ergens anders goedkoper gaat vinden?
Comment