Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact Flash kaartjes

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by MiNy
    Hallo,

toch maar oppassen met die online-bestellingen, en wel om volgende reden:
    Vorige week kocht ik een S602 in Düren (Duitsland). Zeer interessante prijs.
    Kocht er gelijk een 512MB kaartje bij voor 169 EUR.
    Thuis aangekomen - jaja, ik weet het, stom van mij ... - bleek het toestel slechts een 32MB kaart te herkennen. 's Anderendaags dus terug naar Düren en een tweede kaart - het merk herinner ik mij spijtig genoeg niet meer - vertoonde hetzelfde fenomeen. Dan maar een Kensington 512MB Hi-Speed geprobeerd. Met deze kaart werkte alles prima. Als compensatie diende ik het prijsverschil niet bij te passen.
    Ik kan me dus best voorstellen dat als je zowat voorhebt met een online-bestelling de post wel gouden zaken zal doen
    wat voor merk van kaart had je bijgekocht. Ik heb nogal gehoord dat geheugen kaartjes van online shops die hun eigen merk aanbieden, nogal wat problemen geven.

Ik heb bij Powerinnumbers 2 kaartjes gekocht van Ridata (512Mb). Alles perfect geleverd, wel na een omweg van DHL een weekje later bij mij.

Hans.
    http://www.sportfotos.be

Comment

Spijtig genoeg kan ik het merk niet meer achterhalen Staat niet op de faktuur vermeld.
      Greetz
      MiNy
      == Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. ==

Fuji S602 Zoom - Metz 34 CS-2 Digital - AR-FX9 - UV - TCON17

Comment

Originally posted by MiNy
        Spijtig genoeg kan ik het merk niet meer achterhalen Staat niet op de faktuur vermeld.
        Greetz
        MiNy
        en staat het niet op het kaartje zelf?
        Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
        www.D-Noizz.be
        wim.proot@gmail.com

Comment

zoals ik al eerder zei heb ik het kaartje niet meer omdat de verkoper het geruild heeft tegen een Kensington. En dàt werkt wel prima.

Michel
          == Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. ==

Fuji S602 Zoom - Metz 34 CS-2 Digital - AR-FX9 - UV - TCON17

Comment

Een merk biedt nooit 100% garantie, maar ik heb wel m'n lichte twijfel tov online-shopping wel gecompenseerd met het resoluut kiezen voor een merkproduct. Volgens mij worden die producten toch in dezelfde fabriek gemaakt.

Greetz

Sam Jae

Comment

Working...