Ik zit met een vraag: wie heeft bij zijn/haar dslr verschillende soorten batterijen (mAH) en heeft daar nu al problemen mee gehad? Ik snap er niets meer van. Ik vroeg me af of je batterijen met een verschillend mAh gehalte kon gebruiken tesamen in 1 batterugrip (zoals bij mij de originele samen met een van accuplus die het dubbel van mAh levert). Even zelf een vergelijkende studie gedaan:
- Ik heb zelf naar Canon gebeld en per telefoon zeiden ze me dat het geen kwaad kon, zolang het voltage hetzelfde blijft. Per e-mail (kreeg ik de volgende dag) kreeg ik nadien weer van canon reactie, maar dit keer met het tegenovergestelde antwoord !?!
- Bij Konijnenberg zeggen ze dat het geen probleem is
- Peter van geheugenkaart.be zegt dat dit kans geeft op kortsluiting en explosie en raadt het ten sterkste af
- Bij akkuinternational.de zeggen ze dat dit absoluut geen problemen kan geven
- Bij digicamshop.be en bij redcoon weten ze het niet.
Ik weet het ook niet meer... Ik dacht dat dit geen kwaad kon, maar wat zijn jullie ervaringen? Misschien komen we zo achter een juist antwoord??
- Ik heb zelf naar Canon gebeld en per telefoon zeiden ze me dat het geen kwaad kon, zolang het voltage hetzelfde blijft. Per e-mail (kreeg ik de volgende dag) kreeg ik nadien weer van canon reactie, maar dit keer met het tegenovergestelde antwoord !?!

- Bij Konijnenberg zeggen ze dat het geen probleem is
- Peter van geheugenkaart.be zegt dat dit kans geeft op kortsluiting en explosie en raadt het ten sterkste af
- Bij akkuinternational.de zeggen ze dat dit absoluut geen problemen kan geven
- Bij digicamshop.be en bij redcoon weten ze het niet.
Ik weet het ook niet meer... Ik dacht dat dit geen kwaad kon, maar wat zijn jullie ervaringen? Misschien komen we zo achter een juist antwoord??

Comment