Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
"8 prototypes of interchangeable lenses currently under development were exhibited, including a large-aperture standard zoom; telephoto zoom; large-aperture wide angle zoom; super telephoto zoom; fixed super telephoto; fixed telephoto; fixed wide angle and large-aperture fixed wide angle.
Within the next 12 months, Sony is planning to launch five or more lenses suitable for high amateur and professional use, including 24-70mmF2.8; 70-300mm F4.5-5.6; DT18-250mm F3.5-6.3."
24-70/2.8 G als vervanging voor de bekende 28-70G...
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Is dit misschien een teken dat er sneller dan verwacht een nieuwe body komt ? Wie weet ...
op PMA heeft sony wel prototypes van 2 nieuwe modellen voorgesteld maar in hun persmededeling laten ze verstaan dat het niet onmogelijk is dat los daarvan er een opvolger van de A100 komt.
ik denk als je over een A-mount beschikt dat je je heel gelukkig mag prijzen
na meer details over niewe camera's denk ik dat je zowat kan beschikken over het beste materiaal op de DSLR-markt. De sensor in hun nieuw 10mp model zal ook in alle waarschijlijkheid in de A100 geplaatst worden.
zie
Als die Alpha 100 in Amerika nu plots zoveel goedkoper wordt, wil dat dan zeggen dat het hier in Europa zal volgen? Want in dat geval stel ik mijn aankoop nog wel een maand of twee uit
Als die Alpha 100 in Amerika nu plots zoveel goedkoper wordt, wil dat dan zeggen dat het hier in Europa zal volgen? Want in dat geval stel ik mijn aankoop nog wel een maand of twee uit
loopt er momenteel geen cash-back actie of was die maar tijdelijk ??
let wel als men de prijzen drastisch laat zakken is dit meestal een aankondiging van een opvolger. ( daarom nog niet een nieuw model)
loopt er momenteel geen cash-back actie of was die maar tijdelijk ??
let wel als men de prijzen drastisch laat zakken is dit meestal een aankondiging van een opvolger. ( daarom nog niet een nieuw model)
die cash-back actie was tot 31 maart volgens mij
I know van de opvolger, maar ik heb toch geen centen voor echt dure toestellen (loopbaanonderbreking voor een bijkomende studie en dikke vette premie van de RVA ahum)
Comment