Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toekomst van de Alpha mount

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Toekomst van de Alpha mount

Ik veronderstel dat de meeste Minolta/Alpha users dyxum wel kennen maar wil deze link toch even meegeven :

G
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

Re: Toekomst van de Alpha mount

http://www.dyxum.com/dforum/forum_posts.asp?TID=12704
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

"8 prototypes of interchangeable lenses currently under development were exhibited, including a large-aperture standard zoom; telephoto zoom; large-aperture wide angle zoom; super telephoto zoom; fixed super telephoto; fixed telephoto; fixed wide angle and large-aperture fixed wide angle.

Within the next 12 months, Sony is planning to launch five or more lenses suitable for high amateur and professional use, including 24-70mmF2.8; 70-300mm F4.5-5.6; DT18-250mm F3.5-6.3."

24-70/2.8 G als vervanging voor de bekende 28-70G...

http://www.sony.net/SonyInfo/News/Pr...14E/index.html
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Sweet!
        flickr

Comment

begin maar al te sparen
          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
          like.no.other

Comment

Nogal forste prijsdaling van a100 in sommige winkels in de VS.
            Bv. hier :
            http://http://www.onecall.com/Produc....aspx?id=33084

Is dit misschien een teken dat er sneller dan verwacht een nieuwe body komt ? Wie weet ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
              Nogal forste prijsdaling van a100 in sommige winkels in de VS.
              Bv. hier :
              http://http://www.onecall.com/Produc....aspx?id=33084

Is dit misschien een teken dat er sneller dan verwacht een nieuwe body komt ? Wie weet ...
              op PMA heeft sony wel prototypes van 2 nieuwe modellen voorgesteld maar in hun persmededeling laten ze verstaan dat het niet onmogelijk is dat los daarvan er een opvolger van de A100 komt.

Comment

moet ik nu ongerust of gerust zijn??
                Sony RX10 Mark IV
                nog een fijne dag verder!
                Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                  moet ik nu ongerust of gerust zijn??
                  ik denk als je over een A-mount beschikt dat je je heel gelukkig mag prijzen
                  na meer details over niewe camera's denk ik dat je zowat kan beschikken over het beste materiaal op de DSLR-markt. De sensor in hun nieuw 10mp model zal ook in alle waarschijlijkheid in de A100 geplaatst worden.
                  zie

Comment

tadaaa
                    flickr

Comment

Als die Alpha 100 in Amerika nu plots zoveel goedkoper wordt, wil dat dan zeggen dat het hier in Europa zal volgen? Want in dat geval stel ik mijn aankoop nog wel een maand of twee uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mintaka Bekijk bericht
                        Als die Alpha 100 in Amerika nu plots zoveel goedkoper wordt, wil dat dan zeggen dat het hier in Europa zal volgen? Want in dat geval stel ik mijn aankoop nog wel een maand of twee uit
                        loopt er momenteel geen cash-back actie of was die maar tijdelijk ??
                        let wel als men de prijzen drastisch laat zakken is dit meestal een aankondiging van een opvolger. ( daarom nog niet een nieuw model)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                          loopt er momenteel geen cash-back actie of was die maar tijdelijk ??
                          let wel als men de prijzen drastisch laat zakken is dit meestal een aankondiging van een opvolger. ( daarom nog niet een nieuw model)
                          die cash-back actie was tot 31 maart volgens mij

I know van de opvolger, maar ik heb toch geen centen voor echt dure toestellen (loopbaanonderbreking voor een bijkomende studie en dikke vette premie van de RVA ahum)

Comment

Hier nog wat meer info :

like.no.other

Comment

Working...
                            X