Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1ste Review 10D

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ja bestellen, dat is allemaal goed en wel. Maar wanneer gaan ze leveren denk je? De test op Dpreview is nog met een preproductie model dus de echte zijn er nog niet héé ... Ik ben eens benieuwd hoe die hype gaat aflopen want dat is het precies wel aan het worden ... een hype! Het toestel is nog niet te koop en iedereen wordt er al gek van!! Natuurlijk zullen er een aantal mensen graag proberen om D60 bezitters gek genoeg te krijgen om hun toestel aan dumpprijzen op de markt te gooien. Als je voor nog geen 1400EUR een 10D kan kopen zogezegd, hoeveel mag je dan nog vragen voor je D60? 1000EUR? 900EUR? Komaan zeg, proberen gaat mee zeggen ze in Antwerpen maar mij gaan ze zo zot niet krijgen!!

    mvg,
    Giant Pat (D60 bezitter en dat zal nog wel even zo blijven).
    Do or Do Not - There is no try ...
    www.giantpat.be

    Comment


    • #17
      Originally posted by Lexieke
      Hier te vinden

      Hoewel de officiële mededeling van Canon er nog niet is en op de site van Canon nog niets te vinden is staat op Steve's Digicams als een volledige review.... someone is in trouble ;-)

      Groetjes,
      Lexieke from school ;-)

      Edit: voorlopig precies alleen de twee eerste pagina's...
      Edit2-3-4: ondertussen 3.......4....5
      Lexieke, dit zijn geen reviews he maar PREviews

      Comment


      • #18
        Excuseer voor mij typo... gelijk Thomas het opmerkt het zijn inderdaad geen REviews maar PREviews... sorry...

        groetjes,
        Lexieke
        .:www.shadowarts.be:.

        Comment


        • #19
          Laat ons aub hier ook weer niet die belachelijke Canon vs Nikon oorlog uitlokken !!!
          Ik heb vanavond wat op de Nikon SLR en Canon SLR forums van DPReview zitten lezen en het is ronduit pathetisch ! Zo krijg je op het Nikon forum ineens Canonians die gewoon iedereen komen uitschijten als zou Nikon failliet gaan enzovoort. Ik heb de indruk dat er velen meer bezig zijn met hun de-mijne-is-groter-obsessie dan met fotograferen.
          Je hebt groot gelijk Henk. Men bemerkt ook dat er mensen in sommige forums (sterke aanhangers van een bepaald merk) de neiging hebben een foto niet objectief te bekijken maar eerder hun mening geven gerelateerd aan hun voorkeur van toestel. M.a.w. de foto's gemaakt met hun type toestel zijn altijd de beste. Een spijtige zaak. Hooliganisme in de fotowereld

          Comment


          • #20
            Phille, ik ben in ieder geval onder de indruk van je moto-foto van nummer 8 die zo uit het toestel gekomen is hoor! Ik ben een Canon adept (tja wat moet ik anders doen met al mijn lenzen en andere spullen - het is een beetje zoals bij het kiezen van een ziekenkas) maar heb geenszins de neiging om andere merken te bespotten of af te breken!! Maar daar komen we weer op het terrein van het "afspiegelen van de maatschappij" vrees ik en dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb trouwens sterk staan twijfelen tussen mijn D60 en de D100 van Nikon, gewoon omdat die op het rek lag en de mijne nog in geen velden of wegen te bekennen was!!

            Well done zou ik zeggen en het is nog altijd het ventje die afdrukt die de foto maakt hoor!!

            mvg,
            Giant Pat
            Do or Do Not - There is no try ...
            www.giantpat.be

            Comment

            Working...
            X