Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji 9600 aankopen in Duitsland?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fuji 9600 aankopen in Duitsland?

Hello allen,

Ik ga eind van de maand een weekje op vakantie in de buurt van Aken (D).
    Daar heb je o.a. een mediamarkt en diverse andere fotozaken.

Ik wil me een Fuji 9600 aanschaffen en dacht het daar misschien te doen (qua prijs is het interessanter denk ik.) Heeft er iemand misschien ervaring met aanschaf in Duitsland, en waar het best te gaan ? Mediamarkt ? Met de taalversie zit ik niet echt in.
    Ik heb gezien dat er in de Duitse versie van de camera standaard al 256 mb geheugenkaart bijgeleverd word, terwijl je in België niks mee krijgt...

Natuurlijk zit je met de garantie en afstand, maar mijn ouders gaan regelmatig shoppen in Aken, dus daar lig ik niet wakker van...

Met dank,

Wim
    Fuji S9600 2gb Sandisk UltraII / 1gb Fuji XD H-type / Raynox DCR-250 Macro - Canon Powershot A720IS / 2gb SD Sandisk
    Have a look at http://www.flickr.com/photos/7770276@N07 and leave comments please.

Re: Fuji 9600 aankopen in Duitsland?

Oorspronkelijk geplaatst door de_rocca Bekijk bericht
    Hello allen,

Ik ga eind van de maand een weekje op vakantie in de buurt van Aken (D).
    Daar heb je o.a. een mediamarkt en diverse andere fotozaken.

Ik wil me een Fuji 9600 aanschaffen en dacht het daar misschien te doen (qua prijs is het interessanter denk ik.) Heeft er iemand misschien ervaring met aanschaf in Duitsland, en waar het best te gaan ? Mediamarkt ? Met de taalversie zit ik niet echt in.
    Ik heb gezien dat er in de Duitse versie van de camera standaard al 256 mb geheugenkaart bijgeleverd word, terwijl je in België niks mee krijgt...

Natuurlijk zit je met de garantie en afstand, maar mijn ouders gaan regelmatig shoppen in Aken, dus daar lig ik niet wakker van...

Met dank,

Wim
    Ik heb mijn Fuji F30 ook in Duitsland gekocht via het internet. Op de camera staan alle talen incl. nederlands. Wat de manual betreft weet ik niet meer want ik RTFM meestal niet...
    ...but I could be wrong...

Comment

Ik heb mijn canon EOS 350D bij Topfoto gekocht, niet in Aken zelf, maar in Düren er niet zo ver vandaan. Dit is hun site www.topfoto.de
      Hopelijk ben je er iets mee.

mvg,

Kevin

Comment

Ik heb mijn canon EOS 350D bij Topfoto gekocht, niet in Aken zelf, maar in Düren er niet zo ver vandaan. Dit is hun site www.topfoto.de
        Hopelijk ben je er iets mee.
        Ik koop daar ook alles, goeie service en heel betrouwbaar

Ingo heeft ook veel in voorraad, dus ernaartoe zou ik zeggen

Groetjes, Rosita
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Ik heb de 9600 die ik wil aanschaffen in België zien staan (Turnhout www.konijnenberg.be) aan 431 euro. Da's lager dan topfoto website...

Die Konijnenberg is oorspronkelijk een NL mailorder, maar heeft nu shops in BE, en NL, heb er al goede dingen van gehoord en ken enkele mensen die er klant zijn. Ik denk dat ik daar zal gaan, dichter bij de deur voor garantiegevallen en zo...

Mercikens
          Fuji S9600 2gb Sandisk UltraII / 1gb Fuji XD H-type / Raynox DCR-250 Macro - Canon Powershot A720IS / 2gb SD Sandisk
          Have a look at http://www.flickr.com/photos/7770276@N07 and leave comments please.

Comment

Ik heb de mijne 2 maanden terug gekocht in Herzogenrath (naast Aken) en ben tevreden. Er zat inderdaad een 256 mb kaart bij, dus dat klopt.
            Als je geen problemen hebt met de taal, kun je dit best doen"
            (Voor mij is het maar een kwartiertje met de auto, dat was voor mij ook een reden om hier te kopen - als er iets is, heb je het toestel snel weggebracht)

Succes!
            Fuji S9600 / Adobe photoshop / DFT 55 mm plug-inns
            ://www.flickr.com/photos/whatdoisee

Comment

Working...
            X