Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera voor mijn gebruik?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke camera voor mijn gebruik?

nstapmodel DSLR + 18-55 zo'n 600 euro schat ik
    Hangt natuurlijk wel van het merk af. De Pentax *istDL is met kitlens tegenwoordig al voor zo'n 450,- verkrijgbaar. Of anders de K110D met kitlens voor 528,- Prima camera's voor redelijk geld. En de kitlens van Pentax is nog niet eens zo slecht ook
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Agent-orange Bekijk bericht
      Hangt natuurlijk wel van het merk af. De Pentax *istDL is met kitlens tegenwoordig al voor zo'n 450,- verkrijgbaar. Of anders de K110D met kitlens voor 528,- Prima camera's voor redelijk geld. En de kitlens van Pentax is nog niet eens zo slecht ook
      Dan zou ik persoonlijk toch voor de K100D gaan. (zo'n 650€ met kitlens) ik weet dat deze wat boven je budget zit maar je zal hier zeker geen spijt van krijgen.

Persoonlijk zou ik (als je voor een compact gaat) niet voor de panasonic gaan. Deze is namelijk ietsje minder geschikt voor nachtfotografie.
      Ik heb ervaring met de fuji S9500 en deze presteert snachts vrij goed.

Denk wel even, als je een dslr wil kopen zit je goed qua ruis (of toch beter als een compact) MAAR denk wel dat je bv. voor wat meer zoom of zo al direct heel wat meer geld moet overhebben.

Je moet gewoon even kijken wat je ervoor over hebt (lees: hoeveel je ervoor over hebt)

Groetjes

Joris

Comment

Van die panasonic FZ50 heb ik eigenlijk nog geen klachten gehad..

en ik dacht dat 12x optische zoom niet echt slecht was!

en heb doel van lenzen snap ik toch nog niet zo goed.

ik denk dat ik eerst wat ga experimenteren met die panasonic, als het me zint, en het gaat goed, kan ik nog steeds overstappen op een duurder toestel en een andere beginner gelukkig maken met mijn 2dehands toestel!

Met vriendelijke groeten,
        Jordy Minnebo

PS: ik wacht zeker nog even af voor ik ga kopen, ik zal alles hier goed in het oog houden!
        Need a website? Contact me - Canon EOS 450d

Comment

Working...
        X