Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik heb hem . . . de Fuji S5 Pro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik heb hem . . . de Fuji S5 Pro

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Net bericht verkregen van Pixmania : batterij is verstuurd
    En broer konijn heeft ze inmiddels ook op voorraad liggen voor 47,50 euro. Nu alleen nog even wachten op mijn S5 die nog ergens op een boot tussen Engeland en Nederland rond dobbert.
    http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ebi Bekijk bericht
      En broer konijn heeft ze inmiddels ook op voorraad liggen voor 47,50 euro. Nu alleen nog even wachten op mijn S5 die nog ergens op een boot tussen Engeland en Nederland rond dobbert.
      Ebi, en dan direct fotootjes gaan nemen van die apen in het park daar te Emmen he, 't schijnt de moeite te zijn al die beesten op 1 grote steen tesamen.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik van zaterdag eindelijk ook heb al een paar communie( sorry hé jongens)shoots achter de rug en het ding werkt fantastisch. Samen met de MBD200 ligt hij zwaar en perfect in de hand, die vertikale ontspanknop... kortom ergonomie

Bovendien neemt dat ding ook zomaar foto's met niet cpu objectieven zoals mijn 300 mm f4,5 en Vivitar 135 2,8 macro, zowel op M als A (mijn favoriet) stand

Die sluiter maakt een zalig geluid....

In vergelijking met D70 een Rolls...

Uiteraard allemaal subjectief, nu nog fotokes maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ebi Bekijk bericht
          Ik heb 44 euro betaald bij een fotoboer aan de Kust

Comment

Proficiat Marc met je nieuwe cam!

Succes!

mvg,

Roland

Comment

Join the club
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

schamele prijs zeg je 1899 ?

Comment

in Digital Photo van juni verkiezen ze den D200 boven S5
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                  X