Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon voor beginners

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nikon voor beginners

Ik neig hoe langer hoe meer naar de D50.

voordelen : meer lenzen beschikbaar, meer focuspunten, iets groter toestel, body is apart te koop, lcd scherm bovenaan...

nadelen : ouder toestel, kleiner lcd-scherm, geen fotobewerking in toestel zelf.

maar denk dat het vooral naar de toekomst gericht (ivm aankoop lenzen) dat dit de beste koop gaat zijn. Ik ga straks eens langs foto konijnenheuvel in turnhout informeren, misschien dat ik toch nog van gedacht (D40) verander, zij zijn tenslotte de professionals, nietwaar...
    Nikon D90 - Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6 G ED VR

Comment

Heb vandaag de knoop maar doorgehakt, heb bij Konijnenberg in Turnhout een D50 gekocht met een kitlens AF-S Nikkor 18-55mm 1:3.5-5.6 G ED en een zoomlens AF-S Nikkor 55-200mm 1:4-5.6G ED.

was een pakketje aan mooie prijs, met veel dank aan m'n vader voor de sponsering!!!

hebben daar trouwens goede zaken gedaan vandaag want m'n broer heeft er een D70S met kitlens gekocht.

De beide heren die echter na ons kwamen, moesten met lege handen naar huis.

alvast iedereen bedankt die op dit topic heeft gereageerd en nu zullen we zien of we de juiste keus hebben gemaakt hé...
      Nikon D90 - Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6 G ED VR

Comment

Proficiat met de aankoop! 't is een mooi setje om van start te gaan, en nu maar fotograferen en af en toe iets posten.

Comment

Working...
        X