Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

externe flitser finepix s9600

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• externe flitser finepix s9600

Hallo iedereen,heb nu mijn s9600 al een maand of 2 en de foto's in het donker zijn niet echt goed te weinig licht van de ingebouwde flitser.
    Nu had ik thuis nog een oude flitser liggen maar als die erop staat kan de originele niet meer gebruikt worden en de externe flitser die ik erop heb gezet werkt niet .
    Weet iemand welke flitser ik moet nemen
    Thx

Re: externe flitser finepix s9600

Een Metz 36 C-2 werkt er perfect op. Of ff langs de fotowinkel gaan en testen of ie het doet.
    Voor de rest tevreden van de s9600?
    Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

Comment

Na het lezen van Beertje's deskundige uitleg over "werking flash" (http://users.telenet.be/beertjesfotosite/ned_frame.htm) zou ik vooral opletten met 'oude flitsers'.... Had er geen idee van, maar die dingen kunnen behoorlijk wat schade aanrichten blijkbaar.

Heb zelf nog geen aangeschaft, maar belangrijk is te weten dat TTL niet werkt bij deze fuji... Er komt dus behoorlijk wat manueel werk aan te pas, maw de laatste computergestuurde snufjes zijn waardeloos voor de s9500 en hoef je dus ook geen geld aan uit te geven...
      .: Simplicity is the ultimate sophistication :.

Comment

ben heel tevreden over dit foto toestel.
        veel mogelijkheden alleen alles nog onder de knie krijgen, de handleiding grondig 2 à 3 maal lezen en dan nog alles uittesten.
        wat de flitser betreft ga ik eens naar de winkel waar ik hem gekocht heb en daar eens navragen want de foto's in het donker zijn toch echt ni goe.
        thx

Comment

Working...
        X