Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dust-aid sensor cleaning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dust-aid sensor cleaning

Ik kwam toevallig volgend sensor-cleaning systeem tegen op het net. Dit lijkt heel erg op de 'scotch'-methode.Ik heb deze methode echter nog nooit weten vermelden op dit forum... Misschien is iemand er iets mee.

Indien er mensen met deze methode ervaring hebben, dan zou ik graag graag horen wat zij ervan denken.

Welcome to Dust-Aid, home of DSLR and mirrorless camera sensor cleaning! Find safe and easy to use tools and kits for cleaning your camera's sensor filter.

meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Re: Dust-aid sensor cleaning

Ziet er perfect uit, alleen de vraag waar kan dit product in België verkrijgen
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

Comment

Je kan bij copperhill zonder problemen bestellen via hun website, ik heb het ook al gedaan, na enkele dagen is het hier,
      mvg,
      Wim

Comment

Ben niet in het bezit van een credit card dus voor mij geen optie die site
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

Comment

anders maken we er een groepsaankoop van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
            Ja het lijkt mij geen slecht systeem en niet duurder dan swabs.

Comment

Toch nog liever gewone Scotch, en gelijkmatig v/d sensor aftrekken voorzichtig
              BD0680BE Flickr
              α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

Comment

een linkje van you tube een videotje waar het gebruikt wordt . ziet er niet slecht uit
                Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Laat iets weten,ik wil ook meedoen

Comment

Ik vraag me af wat een los setje met plakkertjes moet gaan kosten.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door L.Cavalier Bekijk bericht
                      Laat iets weten,ik wil ook meedoen
                      Ik wil ook wel meedoen
                      Het was maar een suggestie. Ik heb zelf ook geen visa of paypal... maar misschien als iemand anders het ziet zitten, wil 'k wel meedoen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                        Ik vraag me af wat een los setje met plakkertjes moet gaan kosten.
                        Idd, want die staan zover ik zie nergens op zijn site appart te koop. In het fimpje zegt hij nogthans zeker 4x dat houdertje niet weg te gooien, dus 't zal wel niet de bedoeling zijn telkens een doosje te kopen

Comment

Ik veronderstel dat je het houdertje niet mag weggooien omdat er meerdere plakkertjes in één setje zitten.
                          Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
                            Ik veronderstel dat je het houdertje niet mag weggooien omdat er meerdere plakkertjes in één setje zitten.
                            Dat klopt ook, dat zegt hij in het filmpje vaak. De vraag is alleen hoeveel kosten nieuwe plakkertjes

Comment

Dat klopt ook, dat zegt hij in het filmpje vaak. De vraag is alleen hoeveel kosten nieuwe plakkertjes
                              Toch duur voor dubbelzijdig plakband.

Comment

Working...
                              X