Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS-1D Mark III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Canon EOS-1Ds Mark III

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Ik meer in de 60D
    Mja er komt altijd wel een nieuwe versie uit, maar ik heb toch al van veel mensen gehoord dat er in het voorjaar van 2007 een opvolger voor de 30d komt, doch nog nergens officieele bevestiging van Canon.
    Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
    een hoop sunbounce & strobist stuff

Comment

• Re: Canon EOS-1Ds Mark III

Oorspronkelijk geplaatst door stijnh Bekijk bericht
      Mja er komt altijd wel een nieuwe versie uit, maar ik heb toch al van veel mensen gehoord dat er in het voorjaar van 2007 een opvolger voor de 30d komt, doch nog nergens officieele bevestiging van Canon.
      Tsja, en wie zo het kunnen weten? Die veel mensen of Canon zelf...

Als er een opvolger komt, zul je het wel weten, en dat er een komt, ben ik zeker... Alleen niet over het wanneer
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

• Re: Canon EOS-1D Mark III

Als je een 30D hebt, zal een 40D misschien niet heel veel vernieuwing brengen. Maar voor mensen (like me ) die een 300D hebben en doorsparen voor een goeie, kan dit wel goed nieuws zijn. Als deze nieuwe dingen mogelijk op een 40D zitten, zijn er toch wat meer verniewingen op komst dan ik dacht.
        Dat maakt het wachten makkelijker, want je weet dat je dan misschien iets meer hebt (al blijftde basis dezelfde)
        Het nieuwe vlaggenship zet wel zotte specs op papier. benieuwd wat de reviews gaan zijn.

greetz,
        www.fotopie.be
        Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieternlt Bekijk bericht
          Als je een 30D hebt, zal een 40D misschien niet heel veel vernieuwing brengen. Maar voor mensen (like me ) die een 300D hebben en doorsparen voor een goeie, kan dit wel goed nieuws zijn. Als deze nieuwe dingen mogelijk op een 40D zitten, zijn er toch wat meer verniewingen op komst dan ik dacht.
          Dat maakt het wachten makkelijker, want je weet dat je dan misschien iets meer hebt (al blijftde basis dezelfde)
          Het nieuwe vlaggenship zet wel zotte specs op papier. benieuwd wat de reviews gaan zijn.

greetz,

Awel, ik heb nu een 350d , en ik wou een 30d.... toen adviseerde ze mij om even te wachten omdat er iets nieuws opkomst was.
          Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
          een hoop sunbounce & strobist stuff

Comment

In blijde verwachting van 1D Mk III !!!
            http://www.torekefoto.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NOD Bekijk bericht
              In blijde verwachting van 1D Mk III !!!
              Ik hoop voor u dat er geen 9 maand nodig is.

In elk geval veel gelukwensen met uw keuze.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                Ik hoop voor u dat er geen 9 maand nodig is.

In elk geval veel gelukwensen met uw keuze.

Jan.
                De geboorte is gepland eind april, ik hou jullie op de hoogte.
                http://www.torekefoto.be

Comment

Ik krijg net een email binnen van Focilux:

INTEKENACTIE ZEER BEPERKT in TIJD:
                  Tot 19.03.07 STIPT krijgt u de kans om de Eos-1 D Mark III body aan te kopen aan een uitzonderlijk lage prijs
                  Namelijk 2999€ +BTW = 3269€ incl BTW

Er zit een fout bij de eindprijs (moet 3.629 EUR zijn), maar dit lijkt me een scherpe prijs. Of zie ik dat fout?
                  Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter M Bekijk bericht
                    Er zit een fout bij de eindprijs (moet 3.629 EUR zijn), maar dit lijkt me een scherpe prijs. Of zie ik dat fout?
                    Dit is de prijs die ik verwacht als je nog 6 tot 12 maand kan wachten.

Dus ALS de 1DIII nu kan geleverd worden dan is dit nu reeds een scherpe prijs.

Als voor de levering 6 maand nodig is, dan natuurlijk niet.

Jan.

Comment

De prijs is scherp, maar hij kan nog scherper!
                      Ik heb vandaag een MrkIII besteld voor 3505 (BTW in) bij Grobet in Antwerpen. Ik had bij verschillende dealers de prijs opgevraagd en die varieerde tussen 4199 en 3505... Toch wel grote verschillen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                        Dit is de prijs die ik verwacht als je nog 6 tot 12 maand kan wachten.

Dus ALS de 1DIII nu kan geleverd worden dan is dit nu reeds een scherpe prijs.

Als voor de levering 6 maand nodig is, dan natuurlijk niet.

Jan.
                        Deze aktie loopt bij verschillende winkels met een levering voorzien begin mei.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

De mijne is net ook besteld bij Grobet.Ik sta op plaatske nr 6
                          Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
                            De mijne is net ook besteld bij Grobet.Ik sta op plaatske nr 6

In 't Canon kamp gestapt Danny? Nikon beu ?

Groetjes,
                            Pol.
                            Last edited by enero; 15 maart 2007, 16:51.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              In 't Canon kamp gestapt Danny?
                              Groetjes,
                              Pol.
                              "kamp" is zo'n raar woord hé Pol.Ik heb gewoon een camera gekocht van een ander merk.En mits gebruik van een simple adapterke ga ik er m'n manuele Nikkors op gebruiken en ook de AFD 200/4 macro want macrofotografie is voor mij manuele fotografie.Dus ik blijf voor een deel Nikongebruiker
                              Last edited by roadrunner; 15 maart 2007, 18:17.
                              Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
                                "kamp" is zo'n raar woord hé Pol.Ik heb gewoon een camera gekocht van een ander merk.En mits gebruik van een simple adapterke ga ik er m'n manuele Nikkors op gebruiken en ook de AFD 200/4 macro want macrofotografie is voor mij manuele fotografie.Dus ik blijf voor een deel Nikongebruiker

Da's mooi, zo wellicht het beste van beide combineren.

Groetjes,
                                Pol.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X