Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 400D bij abn amro WTT

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Eos 400D bij abn amro WTT

goede dag mensen!

a.s week is het ABN amro world tennis tournooi

ik heb de eos400 met 18-55 mm + 2x 1 gig dance elec en 2 accus!genoeg benodigheden

maar mijn vraag was

welke instellingen zal ik gebruiken voor die tennisfotos? het is in een hal www.abnamrowtt.nl kanje zien hoe het eruit ziet ( verlichting) want ik wil natuurlijk mooie fotos gaan maken ookal lukt dit niet echt met die lens. ik zit wel 1e rang dus redelijk dichtbij. ik zat te denken aan

1/800 met een hoge iso van 1600. en dan zonder flits

wat vinden jullie?

en al moet ik een lens huren ( wat ook in mijn hoofd zit) wat raden jullie aan voor goede zoom/tele lens

Re: Canon Eos 400D bij abn amro WTT

Een lens huren is zeker geen slechte optie. Je gaat dan vanzelfsprekend voor een lichterkere lens en wat meer tele-bereik. Over de instellingen is vanuit "hier" geen advies te geven. Je zult het toch terplekke moeten ondervinden. Voordeel van digitaal fotograferen natuurlijk.
    Sucses en veel plezier bij het tennissen.
    * Ps; als Richard nog genoeg tennissers kan behouden
    Gr, Paul
    M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

Comment

Hoedanook is iso 1600 te hoog (ruis), ik zou max tot 800 gaan.

Huur een lichtsterke lens, neem sluitertijd 1/125 (je gaat dan in Tennis al wel wat "beweging" zien, maar niet dat het schandalig is)

... en fotografeer in RAW, dan kan je in de conversie naar jpg nog een paar stops winnen.

Groeten,
      Geert

Comment

heey!

harstikke bedankt voor jullie reacties! ik moet bij het huren vooral zoeken naar een lichsterke lens met voldoende tele

en iso niet hoger dan 800 met sluitertijden expirimenteer ik dan nogwel!

Comment

Working...
        X