Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keuze dig spiegelreflex + oude lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• keuze dig spiegelreflex + oude lenzen

Had me als leek graag een dig refl camera aangeschaft voor mooiere foto's. (vakantiefoto's, zoon tijdens voetbalmatch, natuur,...)
    Nu heeft mijn pa nog een Chinon CE-3 met enkele lenzen. Zouden die oude dingen kunnen gebruikt worden met een moderne camera? Zodat ik me alleen de body dien aan te schaffen?
    Volgende specificaties vind ik terug op de lenzen :
    -auto chinon 1:1,7 f=55mm
    -2xMC Auto Prinz Var-I-Rin Teleconverter for pentax
    -autochinon 1:28 f=135mm
    flits : chinon Pro-990C en panasonic PE-201M

Wat vinden jullie van de Sony alfa?(1200 eur met 18-200mm) Volgens verkoper is dit een gunstige prijs tov vergelijkbare producten vd concurrentie vanwege entry van Sony in dit segment????
    Last edited by stino588; 13 februari 2007, 10:25.

Re: keuze dig spiegelreflex + oude lenzen

Wat vinden jullie van de Sony alfa?(12000 eur met 18-200mm) Volgens verkoper is dit een gunstige prijs tov vergelijkbare producten vd concurrentie vanwege entry van Sony in dit segment????
    12.000 euro wat een afzetter

Comment

Sony met 18-200mm objectief is te vinden voor € 999. En ik meen te weten dat er nu een € 100 cashback- of kortingactie is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
        Sony met 18-200mm objectief is te vinden voor € 999. En ik meen te weten dat er nu een € 100 cashback- of kortingactie is.
        Deze heb ik me vandaag aangeschaft inclusief de originele sony 18-200mm ,
        man man man ,wat een toestel , heeft image stabilisator ,kan scherpstellen als je uw oog er voor hebt ,ale alles er op en er aan ,ik heb de mensen van de winkel 3.5uur beziggehouden ,alle courante toestellen met verschillende lens combos uitgeprobeerd , ja zelfs de fotos laten uitprinten ,die 18-200 is superscherp! ma ja mag wel zeker voor die prijs ,ik heb zowel met of zonder flits getroken en geen enkele lens kan er aan ,(toch niet van het zelfde bereik)sigma en tamron leggen de duimen,, ook de 400D en de K100D moesten de duimen leggen,en zowel met of zonder de is getest,met de driepikkel en zonder,, ik heb echt die is onderschat,goed spul zeg,,en je kan alle oude konika-minolta lenzen,af,, versie er op vijzen(bajonet) echt een super 10 milj. pixel machien,mijn enige drempel was het merk,,maar ik ben toch overtuigd ,toen ik daar was waren nog gegadigden daar voor het zelfde toestel.
        nu nog sparen voor een zooml of prime voor vogelfotografie.
        groet des

Comment

Des,
          Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag en waar heb je gekocht?

Comment

De man met de rode jas die net de focilux buitenging met een sony toen ik binnenkwam?
            Slijp mijn lenzen nog eens wil je?En hijs de zeilen rondom het niemandsland van de slaap,ontkurk de fles, zet koers, maak vaart, de dood wordt voor de dag bewaard.

Comment

Neen zwarte jas ,met madam er bij .

action shop,, Gent Sint-amandsberg.

1199€ toestel en de 18-200mm,nog UV filterke en 2 gig kaartje.extreem III.

Mvg.groet des

O ja Pol heeft gelijk 100€ cash back,tot 31 maart.

Comment

Working...
              X