enige tijd geleden heb ik mijn Fz30 van de hand gedaan , ik vond het een prima toestel
zeer sterke lens met een prachtige bereik moet ik zeggen ( 12 xzoom)
kon snelle reactie 'saan van rallywagens en dieren dus dat waren de grote vereisten voor mij
de minputen vond ik als je binnen foto's wilde nemen dat de piste's al sterk verlicht moest zijn om duidelijke foto's te krijgen
perssonlijk vond ik ook dat je wel snel ruisvorming kreeg al zijn de meningen daaromtrent verdeeld
en de isowaarde's waren volgens mij in sommige veallen niet hoog genoeg , en had ik nog graag sneller sluitertijden gekregen maar dat laatste was of is bijzaak
nu zou ik gaar een nieuw toestel kopen maar mijn vraag is nu
zijn er betere toestellen op de markt die qua prijsklasse rond de fz30 draaien
alle info welkom
groetjes
kurt
zeer sterke lens met een prachtige bereik moet ik zeggen ( 12 xzoom)
kon snelle reactie 'saan van rallywagens en dieren dus dat waren de grote vereisten voor mij
de minputen vond ik als je binnen foto's wilde nemen dat de piste's al sterk verlicht moest zijn om duidelijke foto's te krijgen
perssonlijk vond ik ook dat je wel snel ruisvorming kreeg al zijn de meningen daaromtrent verdeeld
en de isowaarde's waren volgens mij in sommige veallen niet hoog genoeg , en had ik nog graag sneller sluitertijden gekregen maar dat laatste was of is bijzaak
nu zou ik gaar een nieuw toestel kopen maar mijn vraag is nu
zijn er betere toestellen op de markt die qua prijsklasse rond de fz30 draaien
alle info welkom
groetjes
kurt
Comment