Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar matglas te vinden voor d200?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• waar matglas te vinden voor d200?

heb een kras op mijn matglas en wil dit vervangen. alleen weet ik niet welk matglas ik moet bestellen.
    Ik heb vernomen dat dit ivia herstelling gaat maar wil mijn camera geen 3 weken kwijt.
    heeft iemand ervaring hiermee?

Re: waar matglas te vinden voor d200?

Hoi, ja, ik heb daar ervaring mee. Ik heb onlangs het matglas van mijn D200 laten vervangen door een matglas van KEO (Katz Eye Optics). Zie http://www.katzeyeoptics.com/. Je kunt het matglas zelf installeren, maar dat raad ik af. Het vergt nogal wat handigheid en (voor)kennis van zaken om dat te doen. Bovendien is het risico reëel dat je stof in je prisma/lcd krijgt. Bestel het matglas via Nikonians (150€) en laat het installeren door Procirep (gewoon langsgaan) of door een andere vakman.

Dat van die drie weken is onjuist. Men zal het graag voor jou ter plaatse doen.
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

Comment

Zijn die niet gevestigd in Parijs? Is er elders ook een repair store van procirep?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ecologic Bekijk bericht
        Zijn die niet gevestigd in Parijs? Is er elders ook een repair store van procirep?
        Nikon Europe
        Hersteldienst - Procirep: +32 (0)2/726.22.34 - contact@procirep-belux.com ... Bourgetlaan 50 1130 Brussel.

Comment

Working...
        X